Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai täällä niitäkin joilla EI jalan koko kasvanut raskaudessa?

Vierailija
04.03.2013 |

Aiemmassa ketjussa oli paljon joilla kasvanut..Oon viikolla 32 ja "pelottaa" että jalka kasvaa vielä suuremmaksi :( Tai siis ku en oo nyt kokeillu eri kenkiäni, samoja pitäny, ne ainaki menee. Vai oisko se koko jo tässä vaiheessa muuttunut? Niin ja onko kokemusta että se jalka "vetäytys" takaisin? Ainakin vissii oon kuullu että joka on laihtunu hurjasti ois pienentyny koko. No mulla on ylipainon vuoksi jo kasvany yhen koon aiemmin, jospa se kun laihduttaa palautuisi edes sen yhden jos nytkin kasvaa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kasvanut, on sama 42 edelleen kuin ennen raskauksia. Kahdella kaverillani ja äidilläni on kasvanut numeron verran.

Vierailija
2/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kasvanut. Sama 39 on vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kasvanut. Kolme lasta olen synnyttänyt ja jalan koko edelleen 39.

Vierailija
4/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvoi vain raskausajaksi turvotuksen takia. Ei menny kuin yhdet reilun kokoiset avokkaat jalkaan loppuraskaudesta, ei edes kumisaappaat. :)

Raskauden jälkeen kuitenkin jalat taas 36-37-kokoiset, kuten ennenkin. Onneksi ei kasvanut jalka, niin ei joutunut luopumaan suosikkikorkkareistaan!

Vierailija
5/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole kasvanut, ei edes turvonnut.

Vierailija
6/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan kasvanut kengän koko kummassakaan raskaudessa, mutta ei tullut painoakaan lisää paljon. Olen jostain ymmärtänyt, että iso painonlisäys edes auttaa kengän koon kasvua, kun jotenkin jalkapöytä leviää painosta. En tiedä onko noin.

Vierailija
7/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kasvanut, 38 on vieläkin. Viimeisillä viikoilla käytin vähän veljempiä kenkiä kun jalat olivat turvoksissa mutta heti synnytyksen jälkeen voin käyttää normaaleja kenkiä taas.

Vierailija
8/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasvanut mullakaan. Sama 37 edelleen. Turvotusta toki oli, ja kaikki kengät ei mahtuneet jalkaan, mutta kun turvotus lähti pois, oli jalka samanlainen kuin ennenkin. 

Vierailija
9/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasvanut. Huomasin että kengät alkoi puristaa, joten ostin tukipohjalliset ja käytin mahdollisimman tukevia kenkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi