Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirpa Selänne ei ole käynyt kauneusleikkauksissa, mutta kuvat kertoo muuta

Vierailija
06.03.2019 |

Rinnanympärys on ainakin kasvanut

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän me tällä tiedolla nyt teemme?

Ei ole sinulta, minulta, eikä keneltäkään muulta pois jos Sirpa haluaa mennä kauneusleikkauksiin tai haluaa olla menemättä!

Keskity omaan elämään.

Vierailija
2/16 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toplinkeja vaan liiveihin. Onnistuhan se niinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä hänessä, rahaa on.

Vierailija
4/16 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä laittaa täytettä jos haluaa. Iän myötä myös kilojakin tulee helposti, joillakin menee tisseihin toisilla muualle.

Vierailija
5/16 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin kasvanut vanhemmalla iällä. Tosin on kasvanut kaikki muutkin ympärykset.

Vierailija
6/16 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
7/16 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä siltä että olisi leikattu. Mutta mistä sen tietää ja mitäs se minulle kuuluu. Rinnat voi kasvaa muutenkin tai on liiveissä toppausta.

Vierailija
8/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on onnistuttu kun arvuutellaan mitä on tapahtunut! Itselle tehty jo yhtä jos toista. Suosittelen! 

Kannattaa käydä konsultaatiossa esim Lookilla. Asiantuntijalta saa ohjeet. Itse ei välttämättä tietäisi mikä olisi paras. Tiina Jylhä on hyvä asiantuntija. Olen käynyt myös Mehiläisessä että vertailupohjaa on.

Vierailija
9/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpalla on ollut silikonit ainakin yli 10 v. Epäilen, että on uusittukin. Laihalla ei rinnat noin paljon kasva, jos vertaa nuoruuden kuviin, vaikka hääkuviin. Mitäpä kummallista tuossa, etenkin kun Usassa asuu.

Vierailija
10/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpalla on ollut silikonit ainakin yli 10 v. Epäilen, että on uusittukin. Laihalla ei rinnat noin paljon kasva, jos vertaa nuoruuden kuviin, vaikka hääkuviin. Mitäpä kummallista tuossa, etenkin kun Usassa asuu.

Sulla ei ainakaan ole rinnat kasvaneet vielä raskauksien vuoksi, se ei ole näet mahdotonta, edes hoikille. Sain esikoisen vasta 26veenä, mutta rintani kasvoi pysyvästi yhdellä kuppikoolla ja toisen raskauden aikana kävi samoin, en tosin itse tykkää tästä ollenkaan, olin enemmän kuin tyytyväinen 25veenä omistamiini b-kupin rintoihin, nykyään siis d, ja painossa ei muutosta.

Sirpasta ei tietoa.

Vierailija
11/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa on itse sanonut (olen ollut paikalla) jo varmaan 20 vuotta sitten, että kun lapset on tehty hän laittaa silikonit. Ja niin näytti tehneen poikien jälkeen.

Mitä pahaa? 

Vierailija
12/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USA:ssä asuva siskoni sai 10- vuotis hääpäivälahjaksi uudet rinnat.

Hyvin tavallista siellä.

Ranskassa naiset teettävät kohotusleikkauksia, ei suurennus.

Pitää olla pienet, napakat rinnat kuin nuorella tytöillä.

Vierailija
13/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun C-rinnoista tuli B kahden raskauden jälkeen. Rinnat,eivät kasvaneet vaikka lihoin 45 v jälkeen. Minulla kaikki ylimääräinen menee vatsaan, jalat ja reidet ovat tikut. Tunnen 4 lapsen äitejä, joilla on A-B kupit, vaikka eivät ole mitään luuviuluja.

Vierailija
14/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin on onnistuttu kun arvuutellaan mitä on tapahtunut! Itselle tehty jo yhtä jos toista. Suosittelen! 

Kannattaa käydä konsultaatiossa esim Lookilla. Asiantuntijalta saa ohjeet. Itse ei välttämättä tietäisi mikä olisi paras. Tiina Jylhä on hyvä asiantuntija. Olen käynyt myös Mehiläisessä että vertailupohjaa on.

Juu, Jylhän Tiina on itse suorastaan oivallinen esimerkki miten kauneusleikkaukset kannattaa, eiku, hetkinen...

Vierailija
15/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko muokattu mutta se yksi niistä pojista ei ole Teemun.

Vierailija
16/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee hyvää myös itsetunnolle kun rinnat kuosissa. Ei tarvitse ottaa isoja silikoneja vaan kohotus voi auttaa. 

Itselle pienennys olisi tarpeen. Niskat alkaa olla siinä kunnossa. 

Aion ottaa ajan konsultaatioon Lookin klinikalle. Luotan Tiina Jylhään. Muutamalle ystävälle tehty heillä ja hyvä lopputulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi