Mitä harrastat?
Mä harrastan hevostelua ja ratsastusta, moottoripyöräilyä ja lukemista. Liikuntaakin harrastelen, mutten oikein ehdi hevoshommilta esim. jumppiin.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
En mitään.
Onko kyse siitä, ettei mikään kiinnosta vai kenties siitä, ettei ole mahdollisuutta toteuttaa kiinnostuksenkohteita?
Ap
Uimista, metsälenkkeilyä, videopelien pelaamista ja lukemista itse harrastan.
Harrastan
-lukemista
-kirjoittamista
-valokuvausta
-kotivoimistelua (kuminauhajumppaa, kahvakuulailua ja venyttelyä)
-kodin sisustamista
-viherkasvien hoitoa
Yritän mahdollisimman paljon pysyä selvästi sisätiloissa. ; )
En voi sanoa harrastuksekseni sitä, että kävelen reippaasti mahdollisimman paljon ulkona (esim. kauppareissut, osittain työmatkat).
Tavallaan ihan hyvä on olla autoton ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan
Niin on, tai tietenkin on hyvä olla autoton ihminen sellaisessa paikassa, jossa tulee toimeen ilman autoa. Tässä minun asuinpaikassani ei oikein tule. Tulee siksi käveltyä liian vähän. On niin tylsää lähteä varta vasten kävelylle nuohoamaan näitä samoja nurkkia. Se on tylsää. Paljon mukavampaa oikeasti mennä jonnekin kävellen.
Ap
Muodostelmaluistelua, balettia, juoksua, lukemista ja akvarellimaalausta. Lisäksi käyn satunnaisesti ratsastamassa.
Ajan autolla. Näin sairaseläkeläisenä ei ole muuta kuin aikaa. Päivässä kilometrejä tulee reilut 500.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan
Niin on, tai tietenkin on hyvä olla autoton ihminen sellaisessa paikassa, jossa tulee toimeen ilman autoa. Tässä minun asuinpaikassani ei oikein tule. Tulee siksi käveltyä liian vähän. On niin tylsää lähteä varta vasten kävelylle nuohoamaan näitä samoja nurkkia. Se on tylsää. Paljon mukavampaa oikeasti mennä jonnekin kävellen.
Ap
Arvasinkin, että tulee tällainen kommentti.
Ei se mitään, jos asuu periferiassa, jonne julkiset eivät kulje.
En itse pidä kävelemisestä varsinaisena (pakko)liikuntamuotona, mutta tulee käveltyä niin halutessa pitkiäkin matkoja... Kai se on sitä hyötyliikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan
Ap
Arvasinkin, että tulee tällainen kommentti.
Ei se mitään, jos asuu periferiassa, jonne julkiset eivät kulje.
En itse pidä kävelemisestä varsinaisena (pakko)liikuntamuotona, mutta tulee käveltyä niin halutessa pitkiäkin matkoja... Kai se on sitä hyötyliikuntaa.
Anteeksi, millainen kommentti?
Ap
Käsitöitä. Neulon enimmäkseen, virkkaan myös, joskus kudon. Suunnittelen omia malleja, kerään tietoa ja inspiraatiota.
Näin lomaillessa olen harrastanut siivoamista ja murtomaahiihtoa.
sängyssä makaamista ja internetissä olemista.
en ole edes masentunut, mutta onhan tämä vähän tylsää
En mitään.