Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain todella tyhmät imiset käyttävät ilmaisua outo

Vierailija
06.03.2019 |

Outo sitä outo tätä. Tyhmä ihminen puhuu noin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imiset.

Vierailija
2/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella oudot ihmiset käyttävät ilmaisua iminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

fail

Vierailija
4/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on omituinen.

Vierailija
5/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vähän outo? 

Vierailija
6/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusieluja löytyy. Kaikki mikä poikkeaa itsestä on outoa. 

Vierailija
7/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aloitus. Tuun vielä ap outoilee sun uniin.

Vierailija
8/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo, Epäilyttävä tai Epämääräinen. Kaikki jänniä sanoja jotka eivät mitään tarkoita mutta aiheuttavat pelkoa jotakin kohtaan jota noilla sanoilla mustamaalaa. Sanoman trollibunkkerit mieliilmaisuja kun haluavat leimata.

Vierailija
9/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä outo-sanan käyttäminen kertoo siitä, ettei osaa kuvailla, mikä jossakin asiassa ei miellytä. Mutta ei se sen kummempaa ole kuin toisten ihmisten tekojen tai vaikka seksuaalisten mielitekojen väittäminen sairaiksi. Joskus äidyin kysymään, miksi anaaliseksi on sairasta. Vastaus oli, että ei kukaan terve tee niin. Peppuleikki ei siis ole tervettä, koska se on sairasta, ja se on sairasta, koska se ei ole tervettä. Toisia omat kehäpäätelmät vakuuttavat, toisia muiden kehäpäätelmät eivät vakuuta. Minulle olisi kelvannut vaikka sellainen selitys, että sairaaksi haukkuja olisi sanonut peppuseksin hänestä olevan likaista. Homofobiaan viittaaminenkin olisi ollut ymmärrettävää, vaikkei minusta paikkansapitävää. Mutta että sairasta. On sairasta sairastaa sairastaa fibromyalgiaa. Kukaan terve ihminen ei sairasta fibromyalgiaa. Jos on sairas, ei vissiinkään ole valinnut sairauttaan. Outoa...

Vierailija
10/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ap. on aloittanu oudosti tämän oudon keskustelun .

Ap on tyhmä.

Outoa.

Vierailija
11/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla,että olen tyhmä, mutta olen silti oudolla tavalla kiinnostava, varsinkin jennit tykkää. Toisaalta ei ne sitten enää tykkää jos näkee, kun olen jotenkin outo.

Vierailija
12/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on todella outo.

Vierailija
13/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä outo-sanan käyttäminen kertoo siitä, ettei osaa kuvailla, mikä jossakin asiassa ei miellytä. Mutta ei se sen kummempaa ole kuin toisten ihmisten tekojen tai vaikka seksuaalisten mielitekojen väittäminen sairaiksi. Joskus äidyin kysymään, miksi anaaliseksi on sairasta. Vastaus oli, että ei kukaan terve tee niin. Peppuleikki ei siis ole tervettä, koska se on sairasta, ja se on sairasta, koska se ei ole tervettä. Toisia omat kehäpäätelmät vakuuttavat, toisia muiden kehäpäätelmät eivät vakuuta. Minulle olisi kelvannut vaikka sellainen selitys, että sairaaksi haukkuja olisi sanonut peppuseksin hänestä olevan likaista. Homofobiaan viittaaminenkin olisi ollut ymmärrettävää, vaikkei minusta paikkansapitävää. Mutta että sairasta. On sairasta sairastaa sairastaa fibromyalgiaa. Kukaan terve ihminen ei sairasta fibromyalgiaa. Jos on sairas, ei vissiinkään ole valinnut sairauttaan. Outoa...

Mitä ihmettä sinä selität? Kai outo-sanaa voi käyttää muissakin yhteyksissä kuin jossain peppuseksijutuissa. Miten tuo liittyy asiaan? Ja jos nimenomaan ei osaa kuvailla, mikä jossakin asiassa ei miellytä, niin mikä vika sen sanan käytössä sitten on. Jos esimerkiksi olen kaupassa töissä ja joku asiakas pälyilee ja puhuu sekavia, kai minä saan sanoa työkaverille, että tämä asiakas oli vähän outo. Miksi minun pitäisi saada tietää hänen sielunmaailmansa syöverit, että saisin kertoa mitä tapahtui? 

Vierailija
14/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ilmaisut pöyristynyt ja etenkin myötähäpeä ovat ahdasmielisten ja tyhmien ihmisten ilmaisuja.

Vierailija
15/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on yleensä out...häiritsevää, kun puhutaan tyhmistä ihmisistä. Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat tyhmällä? Luulen ettet itsekään tiedä, vaan käytät tyhmä-sanaa epämääräiseen nimittelyyn, kuten sen sanan käyttäjät yleensäkin.

Vierailija
16/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on melkoinen kuriositeetti

Vierailija
17/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä selität? Kai outo-sanaa voi käyttää muissakin yhteyksissä kuin jossain peppuseksijutuissa. Miten tuo liittyy asiaan? Ja jos nimenomaan ei osaa kuvailla, mikä jossakin asiassa ei miellytä, niin mikä vika sen sanan käytössä sitten on. Jos esimerkiksi olen kaupassa töissä ja joku asiakas pälyilee ja puhuu sekavia, kai minä saan sanoa työkaverille, että tämä asiakas oli vähän outo. Miksi minun pitäisi saada tietää hänen sielunmaailmansa syöverit, että saisin kertoa mitä tapahtui? 

Tuo kirjoittajahan vertasi sanojen outo ja sairas käyttöä. Sairas-sanan käyttäjät eivät aina itsekään oikein tunnu tietävän mitä sillä tarkoittavat, kun heiltä pyydetään tarkennusta tai perusteluita.

Vierailija
18/18 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa voi käyttää myös positiivisessa mielessä. Esim. mä pidän oudoista elokuvista ja aloin juuri seuraamaan youtubessa naista, joka on todella hauska, outo, ja ihana ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme