Onko tässä jutussa esiintyvä nainen mielestäsi kaunis?
Kommentit (18)
On kyllä TODELLA pantavan näköinen paketti.
M42
No ei kyllä mitenkään erikoisesti.
Peruspissis.
Jotenkin oudot silmät mutta muuten kyllä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
No ei hän mitenkään huonon näköinen ole, mutta ei vaan ole minun makuuni tuollaiset 22v tytöntypykät, itse tykkään enemmänkin kypsistä naisista. Josta puheen ollen, mitenkähän hänen äitinsä, ei sattuisi olemaan kuvaa tarjolla, josko olisi kovinkin mukiinmenevä...? ;-)
Älä vanha täti viitsi, kukaan ei usko satujasi.
On erittäin vetävä ja ilmeisesti pitää vielä vanhemmista miehistä
No on. Aina avaan nää onko kaunis -linkit ja kerta toisensa jälkeen joudun pettymään, kun ei tarvi edes miettiä, että hmmm, onko kaunis vai ei.
Voisitko jo lopettaa tän Kerttu-spammaamisen. JOOKO???????!!!!!!!!!
Kyllä tuohon tarpeensa tekis.
M37
Kyllähän se Akilta kohta ottaa kikkelin peerseeseen. Mutta sitten Camilla tulee takas ja eroaa nykyisestään ja sitten kiksautellaan taas hänen kanssaan.
Perus tsalkkarit
Vierailija kirjoitti:
Voisitko jo lopettaa tän Kerttu-spammaamisen. JOOKO???????!!!!!!!!!
Ei se lopeta niin kauan kuin saa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hän mitenkään huonon näköinen ole, mutta ei vaan ole minun makuuni tuollaiset 22v tytöntypykät, itse tykkään enemmänkin kypsistä naisista. Josta puheen ollen, mitenkähän hänen äitinsä, ei sattuisi olemaan kuvaa tarjolla, josko olisi kovinkin mukiinmenevä...? ;-)
Älä vanha täti viitsi, kukaan ei usko satujasi.
En ole täti, mutta olen kyllä kahden nulkin setä. Eli melkein arvasit oikein.
Tuon kun sais panna tiineeksi ilman elatusvelvollisuutta niin avot.
M45
No onhan tuo. Erottuisi joukosta kadulla.
Kunpa jokainen nainen ymmärtäisi olla vastaamatta näihin. Se mitä tässä nyt tehdään kuvassa olevalle naiselle, on samaa mitä jokaiselle naiselle voidaan tehdä. Itse en sitä arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa jokainen nainen ymmärtäisi olla vastaamatta näihin. Se mitä tässä nyt tehdään kuvassa olevalle naiselle, on samaa mitä jokaiselle naiselle voidaan tehdä. Itse en sitä arvosta.
Jokaista miestä ja naista objektifioidaan joskus elämässään, sitä kutsutaan pariutumisen biologiaksi.