Korkeanpaikan kammoiset. Pystyttäkö katsomaan tämän videon
Kommentit (26)
Pystyin, eikä tehnyt pahaa. Itse en nouse jakkaraa korkeemmalle kun jo huippaa.
En voinut katsoa. Jalkoja särki ja oksetti.
En pystynyt...he....tin hullua hommaa!!! Nuoret aina kuvittelee olevansa kuolemattomia. Oma lapsi jos tuon tekisi, antaisin selkään.
En pystynyt enää siitä yhden käden roikkumisesta lähtien....
Maton reunakin melkein liian korkea
Olen ollut töissä purjelaivan mastossa. Siitä huolimatta kämmenet hikosivat. Osittain tuo on harjoittelukysymys. Tämän tietäminen ei kuitenkaan innosta minua killumaan kirkkojen harjoille ja nostureihin.
Korkeanpaikankammo!
Opetelkaa kirjoittamaan, vaikutatte ääliöitä, kun teksti vilisee typeriä virheitä.
Kyllä tuon tässä sohvalla katsoi mutta ei ole mitään rahasummaa millä minut saisi vastaavaan. Eipä ole tuollaisia käsivoimiakaan.
Kerran katsoin "vaarallisimmat reitit" tms nimistä ohjelmaa missä iso rekka ajoi jossain vuoristossa mahtuen juuri tielle ja toisellä puolella jyrkkä pudotus alas, tien reunaa ei näkynyt kun kuvasivat autosta. Siinä teki pahaa. Hui.
Vierailija kirjoitti:
Korkeanpaikankammo!
Opetelkaa kirjoittamaan, vaikutatte ääliöitä, kun teksti vilisee typeriä virheitä.
Tulit vaikuttuneeksi?
Vierailija kirjoitti:
Korkeanpaikankammo!
Ota iisisti.
Vierailija kirjoitti:
Korkeanpaikankammo!
Se on korkean paikan kammo.
Pystyn, koska tiedostan että istun itse turvallisesti kotonani tietokonetuolissa
Tuo nuori mies, joka tuossa oli, tulee varmaan vielä kuolemaan noihin temppuihin. Jos oma henki on noin arvoton, että tuolla tavalla on varaa leikkiä, niin ihan sama vaikka tippuu sitten.
Katsoin, mutta teki fyysisesti pahaa.
Pystyn, mutta lopussa alkoi hirvittää. Pitää olla hirmuiset voimat näpeissä, että tuollaiseen pystyy.
En halua katsoa, mutta The Walkin katsominen teki todella pahaa.
Tää omasta mielestä pahimmasta päästä tuossa kategoriassa
https://yle.fi/uutiset/3-9418798 rentoa meinikiä, pystysuoraa hotellinseinää ilman turvaköysiä
Kädet rupes hikoamaan