Akin ja Ritan remontti vanhaa kunnioittaen =)
https://www.iltalehti.fi/julkkiskodit/a/1637bedc-31d9-4f9d-a32b-d622041…
Missä kohtaa näkyy se vanhan kunnioitus?
Kommentit (79)
Kuka Aki? Kuka Rita? Miksi näistä puhutaan etunimillä, pitäisikö tuntea? En seuraa wt-julkkiksia.
"Ylevä led-valaistus, vaalea lattia, tyylikäs avotila, aito seepratalja ja baarijakkarat tekevät tilasta modernin ja dynaamisen."
Hahahahahahahahahahahahahahahaha hohhoh hahhah haaahahhah
Vaikuttaa asiantuntijan tekemältä jutulta, kun peltikuorista pönttöuunia kutsutaan k a k l u u n i k s i .
Kakluuni = kaakelilaatoilla pinnoitettu uuni.
Näyttäkää se koti, jossa joku oikeasti koskaan istuu baarijakkaroilla.
AITO seepratalja :DDD Olisko sittenkin vaan lehmännahka uudelleen maalattuna ;)
Vierailija kirjoitti:
Kuka Aki? Kuka Rita? Miksi näistä puhutaan etunimillä, pitäisikö tuntea? En seuraa wt-julkkiksia.
Mitä teet tällä palstalla 😄
Mä olen Ritalle kyllä kade. Komea mies ja osaa vielä kädentaitoja sekä ahkera. Ottaisin kyllä joo.
Ei kai tuo talo nyt kauhean vanha muutenkaan ollut?
Itse tykkään enemmän värikkäämmästä, lämpimän ja kodikkaan näköisestä sisustuksesta. Mutta hyvä jos he itse viihtyvät.
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla remppa oikein tehty?
Euroilla?
Puuttuu vain laminaattilattia, jossa tekstiä ja vuosilukuja.
Talo oli vuodelta -43. Persoonaa talossa jäljellä 0 prosenttia.
Se pariskunnan poseeraus oli paras!
En kyllä tykkäisi jos naapuristossa asuisi tuo pariskunta kahden pitbullinsa kanssa, joita huoletta pitävät vapaana.
Tämähän oli myyntijuttu. Odottakaapa, kohta tulee joku tosi-tv taas "Aki ja Rita suunnittelevat ja toteuttavat kotisi muutoksen ennen vauvasi syntymää"....
On kyllä jäätävä maku. Mutta linjakasta toimintaa sikäli, että kautta linjan tuo maku pitää. Vaatetus, eläimet, sisustus jne....
Ai se oli jo 40-luvulta peräisin. No oli siellä näköjään jo aikaisemmin rempattu, kun ei se miltään 40-luvun talolta noissa ennen-kuvissakaan näytä.
Kakluuni=kaakeliuuni. Kuvissa näkyi pönttöuuni joka on ihan eri asia.