Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysä vatsa ja lääkitys

Vierailija
06.03.2019 |

Minulla on päivittäin otettava lääke sairauteeni. Tänään pian lääkkeen oton jälkeen vatsa meni vähän löysälle, mutta ei ollut kuitenkaan varsinaista vesiripulia että mikään ei pysy sisällä, mutta löysää kuitenkin. Onko mahdollista että lääke tuli sulamattomana ulosteen mukana pois? En tiedä pitäisikö ottaa uusi lääke, kun annosta ei saisi ylittää, mutta yhdenkin lääkkeen jäädessä välistä oireet palaavat, enkä sitäkään haluaisi :/ Pitääkö tällaisessa tapauksessa olla siis ihan voimakasta vesiripulia, jolloin lääkkeetkin tulisivat ulos, vai mikä on se ''raja''?
Ja ei ole trolli vaikka siltä ehkä kuulostaakin...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa se ulos tuli, luulen että pitää olla vatsa ihan vetelänä ja ei voi edes vettä juoda juoksematta vessaan jotta pitäisi huolestua

Vierailija
2/8 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa se ulos tuli, luulen että pitää olla vatsa ihan vetelänä ja ei voi edes vettä juoda juoksematta vessaan jotta pitäisi huolestua

Ei ollut mitään tuollaista, kahvi vaan veti hetkeksi melko löysäksi, kerran siis vaan kävin wc:ssä. Kaipa pitää luottaa siihen että kaikki on ok.

Vierailija
4/8 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yleisesti neuvoksi ei uutta lääkeannosta, yliannostukseen on riski, ihan lääkkeistä riippuen voi seuraukset olla vakavia. Kannattaa kysyä ohjeet omalta lääkäriltä tai apteekista.

Vierailija
5/8 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?

Vierailija
6/8 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yleisesti neuvoksi ei uutta lääkeannosta, yliannostukseen on riski, ihan lääkkeistä riippuen voi seuraukset olla vakavia. Kannattaa kysyä ohjeet omalta lääkäriltä tai apteekista.

Tietysti on, mutta kys. lääkkeessä ja sillä annoksella ei pitäisi tulla mitään vakavempaa vaikka yhden liikaa ottaisikin. Ja neuvot olen saanut että ripulin myötä lääkkeet voivat tulla ulos ennen kuin on ehtinyt imeytyä, en vaan ole siitä varma että pitääkö sen olla ihan voimakasta vesiripulia vai voiko ne tulla ihan ns. normaalimman löysän vatsan vuoksi...

Vierailija
7/8 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä olla ihan vesiripulilla että lääke ei vaikuttaisi. Itselläni on ripulipainotteinen IBS ja kyllä mullakin lääkkeet toimii silti vaikka ania on maha löysällä, enemmän tai vähemmän.

Vierailija
8/8 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä olla ihan vesiripulilla että lääke ei vaikuttaisi. Itselläni on ripulipainotteinen IBS ja kyllä mullakin lääkkeet toimii silti vaikka ania on maha löysällä, enemmän tai vähemmän.

Okei, no hyvä tietää :) Huolestuin vaan että oireet palaisi nyt illalla, mutta tuskinpa sitten. Kiitos vastauksesta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi