Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erimielisyyksiä talon kuntotarkastuksesta miehen kanssa

-----
06.03.2019 |

Lyhyesti virsi kaunis:

Ostimme talon viisi vuotta sitten, johon emme tehneet kuntotarkastusta. Homekoiraakaan ei hankittu. Talo rakennettu 1970. Vuosien aikana ongelmia ei ole ilmennyt. Ei ole ollut kosteusvauriota, eikä mitään homeoireita tullut.

Lapsien myötä asia on kuitenkin jäänyt vaivaamaan, että hometarkastusta ei taloon olla tehty. Haluaisin palkata homekoiran tarkastamaan talon, oman mielenrauhan takia.
Miehen mukaan asia on rahan tuhlausta.Minä taas haluaisin saada mustaa valkoiselle asiasta ja mielenrauhan.

Erimielisyys painaa asiaa, ja nähtävästi joudun maksamaan itse homekoiran jos sellaisen meille haluan.
Onko tämä turhaa tässä vaiheessa enää palkata homekoira?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan teistä ei sairasta, niin turhaa on.

Vierailija
2/8 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sinä maksat, jos sellaisen haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään ongelmia ole ollut, niin on turhaa. Eihän ne homekoiratkaan täysin luotettavia ole.

Vierailija
4/8 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuisiko mies terapia kuluihin? Nykyään on olemassa hyviä menetelmiä vapautua turhista peloista.

Vierailija
5/8 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluat? Viiden vuoden jälkeen ette voi enää vaatia myyjältä hinnanalennustakaan.

Vierailija
6/8 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikäv ongelma? Jos haluat jotain niin hanki. Miehenkö pitäisi maksaa? Toisaalta ihan turhaa tuollainen tutkiminen enää. Nyt vain asutte ja huolehditte talosta. Vuosittain katon tsekkaus, ajoissa huollot ja remontit putkiin ja sähköihin ym.

Vierailija
7/8 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat mielenrauhan tilaa ja maksa itse. Ei siihen miehen lupaa tarvita muttet myöskään voi vaatia häntä osallistumaan kustannuksiin.

Vierailija
8/8 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että olette myymässä taloa tai sairastuneet. Eihän teidän tilanteessa ole mitään syyttä tilailla homekoiria. Tilaisitko kattofirman tutkimaan kattonne kunnon tai sähkömiehen tutkimaan sähköjen vedot ilman järkevää näyttöä ongelmasta tai aikaan/käyttöön perustuvasta uudistustarpeesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi