Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffipalstan "täydelliset" miehet

Vierailija
06.03.2019 |

Ilmoitukseeni treffipalstalla tulee säänmällisin väliajoin yhteydenottoja miehiltä, jotka saavat itsensä ja elämänsä kuulostamaan lähes täydellisiltä.

Tyyliin "Etsin elämänikäistä rakkautta, olrn hyvä keskustelemaan, minulla on kovapalkkainen työ, asunto, mökki, auto, moottoripyörä, harrastan maratonjuoksua ja käyn kuntosalilla aina, kun en ole oopperassa tai vapaaehtoistyössäni ulkoiluttamassa vanhainkotimummoja".

Jotenkin en oikein usko näihin. Olen itse pienen lapsen yhäiti, pulleahko enkä käy kuntosalilla. Oma koti, auto ja mökki kyllä löytyy. Oopperassa kävisin mielelläni, mutta nyt ei ole aikaa. En tykkää moottoripyöristä. Joskus harrastin juoksua, se oli kivaa, mutta hölkkä metsässä on enemmän se mun juttu, maratoonit ei.

Mitä tuollaiselle täydelliselle äijälle vastaat? Tähän mennessä olen laittanut vaan, että kiitos yhteydenotosta, mutta tuskin olen tyyppiäsi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ihan hyvä vastaus? Tai ihan voi jättää vaikka vastaamatta. Miehethän valehtelee noilla palstoilla ihan kamalasti. 

Vierailija
2/4 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on sellaista valehtelulirkutusta vain? Kun mietin, että tuskin tarvitsee tuollaisen miehen etsiskellä naista jostain treffipalstalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no jos kaikki vastaavat tuolla tavalla, niin eikö seurauksena ole se, että jamppa jää yksin ja etsii netistä seuraa?

4/4 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa että koulutat miehen sohvalla pysymään niin loppuu se ylimääräinen ramppaaminen🙂

Juu mut tavallaan ymmärrän mitä meinaat. Tinderissähän on helppoa kun vaan raksia painaa. Itsellänikin oudoksuttaa naiset joiden elämä on pelkkää "glamouria"

Helpoin homma kun vaan raksia painaa tai perinteisissä sovelluksissa ei ota yhteyttä.

Sinänsä jännä homma ettei noi korkean tason miehet ja naiset toisiansa löydä sovelluksista🤔 Nehän vois ottaa ryhmäselfieitä budoaarissaan 😆

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-