Millaisessa työpaikassa työskentelet?
Itse oon esimiesasemassa monikansallisessa, ulkomaalaisomistuksessa olevassa yrityksessä töissä, projektissa mukana ja työkaverit on 99 % miehiä, lisäkseni on yksi nainen.
Työpäiväni on 7 - 15 ja harvoin on ylitöitä. Vaikka työni on projektissa, mun ei tarvitse tehdä töitä kotoa käsin, kuten ei muidenkaan, eli vapaa-aika on vapaa-aikaa.
Kommentit (4)
Huonossa. Keskisuuri firma, ainoa naistyöntekijä, pomo paska, työajat ihan mitä sattuu ja palkka todella surkea. Mutta työkaverit on ihan ok.
Suomalainen suuri yritys, ihana yksikkö, olen ollut muissakin yksiköissä ja tämä on kyllä mukava paikka! Miehiä työkavereista ehkä useampi mutta naisiakin on kyllä. Kolmivuorotyötä, ei säännöllisyyttä ja se onkin minulle työelämän suola. Tykkään tosi kovasti vuorotyöstä ja se olikin kyllä yksi syy hakeutua alalle. Olen työntekijäasemassa, sillä en halunnut vastuuasemaan ja näennäistä palkankorotusta. Suhteessa työtehtävien vastuullisuuteen palkkaus esimiehillä on huono, minulla ok.
Pomostakaan en voi sanoa että olisi huono, on kyllä nostanut yksikön tulosta aika hienosti. Olen tyytyväinen ja ylpeä työpaikastani.
Taitaa olla Pohjoismaiden suurin, ruotsalaisomisteinen. Olen sen yhdellä osastolla ja tykkään kovasti. Ilmapiiri on hyvä koko talossa. Pomoni on nuori, pomonakin nuori, mutta tykkään kovasti. Enemmän saisi olla töitä. tuppaa välillä pitkästymään.
Tosi mukavassa! Ulkomaalaisomisteinen keskisuuri firma. Ihanat työkaverit, mielenkiintoinen asiantuntijatyö, reilut pomot ja palkkakin ihan ok.