Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveästi lihavia lapsia HopLopissa

Vierailija
02.03.2013 |

En ole aiemmin kiinnittänyt huomiota lihaviin lapsiin, mutta nyt en voinut olla ihmettelemättä. Miksi ihmeessä HopLoppiin oli kasaantunut niin paljon lihavia lapsia? Varmaan joka kymmenes lapsi oli huomattavan lihava.

Onko perheillä yritystä saada lihavia lapsia liikkumaan viemällä heitä tuollaisiin huvittelupaikkoihin? Vai miksi juuri tuolla oli niin paljon ylipainoisia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että se on juuri noin - vanhemmat yrittävät ujuttaa liikuntavastaisille lapsille liikuntaa hauskassa muodossa. Niin mä ainakin tekisin jos mulla olisi lihavat lapset. HopLopissahan kaikki lapset juoksevat ja hyppivät itsensä hikeen.

Vierailija
2/3 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Me olemme käyneet hoplopissa vain kahdesti enkä ole kiinnittänyt juurikaan muihin huomiota, joten minulla ei ole kyllä vertailupohjaa havainnollesi. Mutta ihan järkevältä kyllä kuulostaisi, että vanhemmat tuovat pulleat lapsensa hoploppiin. Ainakin oma lapseni juoksee, kiipeää, touhuaa ja pomppii siellä aivan pää hikisenä helposti jopa 5 tuntia! Joten hyvänä leikkipaikkana koen sen lapselle, joka saattaa kaivata motivaatiota aktiivisempaan leikkiin ja touhuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomalaislapsista ja nuorista on tilastojen mukaan ylipainoisia on 15 % ja lihavia 5 %, joten kyllä pulleita on kaikkialla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi