Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen päivä uudessa työpaikassa ja haluan pois

Vierailija
05.03.2019 |

Karmea paikka ja pieni palkka. Äkkiä pois kun vain pääsisin

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota nyt vielä muutama viikko. Jos senkin jälkeen tuntuu samalta, niin tee ratkaisusi.

Vierailija
2/12 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mättää? Millainen työilmapiiri? Mitä työtehtäviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla takana 2.5kk ja samat aatokset. Mietin vain että kunhan vielä puoli vuotta jaksaisin. Määräaikainen työ. Toisaalta tiedän ettei töitä vanhalle akalle puissa kasva. Mutta kaamein paikka missä olen koskaan ollut.

Vierailija
4/12 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla takana 2.5kk ja samat aatokset. Mietin vain että kunhan vielä puoli vuotta jaksaisin. Määräaikainen työ. Toisaalta tiedän ettei töitä vanhalle akalle puissa kasva. Mutta kaamein paikka missä olen koskaan ollut.

Kohta on pääsiäinen, vappu ja helatorstai ja vielä muutama saikkupäivä niin kivasi menee.

Vierailija
5/12 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä luovuta, luin jostain joskus että uuteen työpaikkaan sopeutuminen voi kestää jopa puoli vuotta. Toisaalta aika lohdullista, toisaalta aika kamalaa. Puoli vuotta on kuitenkin sinäänsä pitkä aika.

Vierailija
6/12 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta on pääsiäinen, vappu ja helatorstai ja vielä muutama saikkupäivä niin kivasi menee.

Kiitos. Vapaat vaan eivät paljon lohduta kun työt kaatuvat niskaan niiden jälkeen. Saikulle en kehtaisi jäädä. Vaikka uupuminen kyllä oikeasti uhkaa.

Vierailija
7/12 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös ollut uudessa työpaikassa 4 kk ja nyt haluan todellakin jo tuolta pois. En vään tiiä että miten selitän pikaisen lähtöni seuraavassa työhaastattelussa. "Työn sisältö ei vastannut odotuksiani"??

Vierailija
8/12 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Vapaat vaan eivät paljon lohduta kun työt kaatuvat niskaan niiden jälkeen. Saikulle en kehtaisi jäädä. Vaikka uupuminen kyllä oikeasti uhkaa.

Olet työn sankari. 2 päivää töissä ja uupuminen oikeasti uhkaa.

Vierailija
9/12 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän, millainen työ, hoitoala?  Olitko työttömänä pitkään ennen tätä?  Onko vikana työtoverit vai onko työ liian kuormittavaa?  Ihan alussa ei vielä tiedä, millaiseksi työ lopulta muodostuu.  Kaikki on vasta alussa.

Vierailija
10/12 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala??? Päiväkoti, yksityinen ketju ehkä??? Kuulostaa niin tutulta. Vaihfoin itse 3 kk:n jälkeen kaupungille ja paljon parempi nyt!

Vierailija
11/12 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoala??? Päiväkoti, yksityinen ketju ehkä??? Kuulostaa niin tutulta. Vaihfoin itse 3 kk:n jälkeen kaupungille ja paljon parempi nyt!

Yksityinen hoitoala kyseessä. Hyvin arvattu. Taisin tehdä virheen. :(

Vierailija
12/12 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde läiskimään asap. Kunnan meininkikin paljon parempi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan