Toinen päivä uudessa työpaikassa ja haluan pois
Karmea paikka ja pieni palkka. Äkkiä pois kun vain pääsisin
Kommentit (12)
Missä mättää? Millainen työilmapiiri? Mitä työtehtäviä?
Mulla takana 2.5kk ja samat aatokset. Mietin vain että kunhan vielä puoli vuotta jaksaisin. Määräaikainen työ. Toisaalta tiedän ettei töitä vanhalle akalle puissa kasva. Mutta kaamein paikka missä olen koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla takana 2.5kk ja samat aatokset. Mietin vain että kunhan vielä puoli vuotta jaksaisin. Määräaikainen työ. Toisaalta tiedän ettei töitä vanhalle akalle puissa kasva. Mutta kaamein paikka missä olen koskaan ollut.
Kohta on pääsiäinen, vappu ja helatorstai ja vielä muutama saikkupäivä niin kivasi menee.
Älä vielä luovuta, luin jostain joskus että uuteen työpaikkaan sopeutuminen voi kestää jopa puoli vuotta. Toisaalta aika lohdullista, toisaalta aika kamalaa. Puoli vuotta on kuitenkin sinäänsä pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta on pääsiäinen, vappu ja helatorstai ja vielä muutama saikkupäivä niin kivasi menee.
Kiitos. Vapaat vaan eivät paljon lohduta kun työt kaatuvat niskaan niiden jälkeen. Saikulle en kehtaisi jäädä. Vaikka uupuminen kyllä oikeasti uhkaa.
Mä oon myös ollut uudessa työpaikassa 4 kk ja nyt haluan todellakin jo tuolta pois. En vään tiiä että miten selitän pikaisen lähtöni seuraavassa työhaastattelussa. "Työn sisältö ei vastannut odotuksiani"??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Vapaat vaan eivät paljon lohduta kun työt kaatuvat niskaan niiden jälkeen. Saikulle en kehtaisi jäädä. Vaikka uupuminen kyllä oikeasti uhkaa.
Olet työn sankari. 2 päivää töissä ja uupuminen oikeasti uhkaa.
Kerro vähän, millainen työ, hoitoala? Olitko työttömänä pitkään ennen tätä? Onko vikana työtoverit vai onko työ liian kuormittavaa? Ihan alussa ei vielä tiedä, millaiseksi työ lopulta muodostuu. Kaikki on vasta alussa.
Hoitoala??? Päiväkoti, yksityinen ketju ehkä??? Kuulostaa niin tutulta. Vaihfoin itse 3 kk:n jälkeen kaupungille ja paljon parempi nyt!
Vierailija kirjoitti:
Hoitoala??? Päiväkoti, yksityinen ketju ehkä??? Kuulostaa niin tutulta. Vaihfoin itse 3 kk:n jälkeen kaupungille ja paljon parempi nyt!
Yksityinen hoitoala kyseessä. Hyvin arvattu. Taisin tehdä virheen. :(
Lähde läiskimään asap. Kunnan meininkikin paljon parempi!
Odota nyt vielä muutama viikko. Jos senkin jälkeen tuntuu samalta, niin tee ratkaisusi.