Vaatekokosi
Kommentit (17)
36 tai 38 valmistajasta riippuen, ollut sama koko aikuisuuteni.
S/36. On ollut sama jostain 8-luokasta asti.
38 ollut murkku iästä asti, raskausaikana hetkellisesti suurempi
S/36. Viitisen vuotta ollut sama, sitä ennen (olin alipainoinen) XS/34.
Riippuu valmistajasta, yleensä s, m tai 36. Hameet 34. Olen kutistunut lapset saatuani, ennen olin kokoa 38.
Alaosa 38, yläosa 40, ollut ehkä kymmenisen vuotta.
Kokoni on nyt 38, kun olen laihduttanut muutaman viikon sisällä koosta 40. Tuossa 36-40 paikkeilla se koko on keikkunut aikuisiällä. Olen jojolaihduttaja ja joskus tuntuu, että kokoni vaihtelee päivittäin :/ Kuukautisetkin vaikuttaa.
40-42 ollut nyt pari kuukautta. Edeltävät 7 vuotta ollut isompi. 38 on tavoite, siihen päästäään tämän vuoden puolella.
Xs-S, riippuen vaatteesta. Aina ollut.
S/M tai 36/38, raskausaikana isompi. Ollut jo pidemmän aikaa, samaa koko ollut yläasteelta asti :)
Oottepa pieniä.. Mulla yläosa 46-48, alaosa 50-52. Samassa koossa ollut nyt n. vuoden verran, sitä ennen pitkään alaosa 48-50.
40, ollut sama 20-vuotiaasta asti (nyt ikää 53). En mahdu pienempään edes alipainoisena leveän lantion takia.
40-42/L tällä hetkellä. Puolitoista vuotta sitten oli 48, jossa se oli pysynyt edelliset 10 vuotta. Kaikki koot 38-48 on tullut aikuisiällä käytyä läpi.
36. Sama koko ollut siitä lähtien kun pituuskasvu loppui, olisko siis jostain 15-vuotiaasta? No, lukioiästä viimeistään. Nyt ikää 34.
Te joilla "aina ollut sama koko". Eikö edes raskausaikana isompi?
nyt 32-34, ollut tässä viimeiset 10 vuotta (raskausaikaa lukuunottamatta). Sitä ennen oli 30-32, mikä oli todella rasittavaa, koska tuon kokoisia vaatteita ei ole myynnissä. Ostin vaatteita lastenosastolta 24-vuotiaaksi asti. Työelämään siirryttyäni jouduin teettämään kaikki jakkupuvut ym työvaatteet.
38, viimeiset 15 vuotta.