Eduskunnan jättävät Sirkka-Liisa Anttila, 75, ja Pertti Salolainen, 78, tekivät härskin tempun - yrittävät estää sopeutumiseläkkeitä koskevan lakialoitteen hyväksymisen tällä vaalikaudella
Kommentit (14)
Mielestäni sopeutumiseläke voidaan säilyttää ennallaan.
Tanja.K
Olivat siis persujen linjalla tuossa?
Miettikääpä itseänne sinne kansanedustajaksi. Siellä olette, niin eikö yhtään tee mieli kupata kaikki mitä irti lähtee-mentaliteetilla? Jos mulla olisi taitokortti, niin kyllähän mä sitä käyttäisin. Ja jos asuisin maakunnassa, niin kaikki edustajuuden suomat edut. Onhan näitä ollut, Pekkarisen siltarumpuvedätykset jne..ainahan se oma suu on lähempänä kuin kontin suu.
Mulle mulle mulle lisää vaan, ahneudella ei mitään rajaa taas kerran.
Tästä syystä äänestäkää nuoria! Nää vanhat kurpat kuolee kohta pois eikä niiden dementoituneilla aivoilla ole mitään asiaa eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä äänestäkää nuoria! Nää vanhat kurpat kuolee kohta pois eikä niiden dementoituneilla aivoilla ole mitään asiaa eduskuntaan.
äänestäkää puoluetta joka haluaa rehellisyyttä
Siis eikö tätä asiaa ollutkaan vielä hoidettu. Keskusteluhan alkoi vuosi sitten keväällä.
Huvittavinta, että uutisen alla näkyy vanhempi uutinen Anttilalta, jossa hän soimaa suomalaisia itsekkyydestä ja kaikki minulle heti -asenteesta!
"Politiikka, jossa arvot eivät ole vahvasti mukana, ajautuu ennen pitkää itsekkääksi toiminnaksi ja oman edun tavoitteluksi." Anttila joulukuussa
Taas on poistettu kommentteja, kiva kiva.....
Ryövärit. Minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa.
Lakialoitteen takana ovat keskusta, kokoomus, SDP, siniset, vihreät, vasemmistoliitto, RKP ja kristillisdemokraatit eli perussuomalaisia lukuun ottamatta koko eduskunta. Lakialoitteen ensimmäisenä allekirjoittajana on pääministeripuolue keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen.