Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelevä yksinhuoltaja isä

Tulppaani
05.03.2019 |

Ihmettelevä yksinhuoltaja isä

Sitä olisin vain tiedustellut......että miksi yksinhuoltaja isää katsotaan koviin pitkään ja ihmetellen puistoissa yms.
Kun vien tyttö harrastuksiin niin äidit tuntuvat katselevan pitkään ja kun katson takaisin niin sit katsotaankin jo äkkiä vaikka kengän kärkiä.
Onko se niin outoa jos kaljupäinen ronski mies mikä tuo tyttöä ja poikaa leikkimään ei ole juuri sinä aamuna ajanut partaa ja möyrii muksujen mukana pitkin leikkipuistoa.
Välillä olen kyllä päässyt muutaman sanasen vaihtamaan parin äidin kanssa mutta harvemmin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihastuneita sinuun, ja siksi tuijottavat.

Vierailija
2/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai ne nyt katsoo jos joku kalju sänkileukainen pultsari tulee paikalle lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne tietää että oot yksinhuoltaja?

Vierailija
4/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei voisko se olla sitä....

Vierailija
5/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin katselen yhtä yh-isää siksi kun olen ihastunut. Huono puoli on että olen naimisissa ja sen suuremmin asia ei voi edetä. Tiedän monta yh-isää ja en niitä muita sen kummemmin katsele enkä ihmettele.

Vierailija
6/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta olethan sä aika harvinainen olento ja harvinaisia olentoja jotenkin on vaikea olla ihmettelemättä vaikka sen kummempaa asennetta ei omaisikaan.

Vierailija
7/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se tietenkin olla myös sitä et katsovat pultsariksi.

Mutta en tiedä ajaako se pultsari sinne puistoon suht uudella maasturilla.....voi han se olla et niillä on kans maasturit.

Vierailija
8/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei johdu niistä äideistä, vaan niistä sieltä puuttuvista isistä.

Vierailija
9/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet. Mistä ne edes tietäisi että olet yh?

Vierailija
10/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua huvittaa ne siellä näytöksiä järjestävät vanhemmat. Äidit tai isät.

Vierailija
11/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä mä olen päätellyt kun olen usein nähnyt muutamat samat äidit siellä ja parin kanssa on vähän ollut jutuissa ja siinä on tullut esille et asustelen muksujen kanssa keskenään.

Vierailija
12/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toljoteta meillä päin. Tai ok en tiedä mitä miehet kokee mutta ainakin isä tuomassa tyttöä harrastukseen tai leikkimässä lasten kanssa ulkona on vallan normaalia.

Vierailija
13/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla et osaksi se on vain kuvitelmaani.

Voisihan se olla et jos siellä olis isiä enempi niin en erottuisi joukosta.

No mutta ei se minua haittaa ja käyn jatkossakin muksujen kanssa harrastuksissa ja leikkimässä.

Vierailija
14/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muistavat vielä Jammu sedän ja jos ajat sinne leikkipuistoon autolla pultsarin näköisenä, ne pelkäävät että olet pedofiili, eivätkä tiedä mitä pitäisi tehdä.

Todennäköisesti lapsesi eivät näytä pultsareilta (ainakaan vielä), joten eivät naiset voi tietää oletko sukulainen ja vaikka olisitkin, voit olla Lestadiolainen ja heidän harrastuksensa kyllä tiedetään.

Vierailija
15/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä mikään yksinhuoltaja ole! Joku toope olet, joka kokeilee yh-statuksen tehoa.

Ootko sä se, joka käy katselemassa roleksiaan leikkipuistossa?

Ja fillarilla tulit, et millään mersun katumaasturilla.

Vierailija
16/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin huoltaja kirjoitti:

Mutta en tiedä ajaako se pultsari sinne puistoon suht uudella maasturilla.....voi han se olla et niillä on kans maasturit.

No ei ihme jos katselevat kun ajat puistoon maasturilla. Jätä ensikerralla se maasturisi parkkipaikalle niin eivät katsele.

Vierailija
17/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksin huoltaja kirjoitti:

No ei ihme jos katselevat kun ajat puistoon maasturilla. Jätä ensikerralla se maasturisi parkkipaikalle niin eivät katsele.

Naiset pelkäävät syystä, sillä näytät todennäköisesti potentiaaliselta autovarkaalta.

Ja vielä lapset mukana, niin pelkäävät että olet krapulassa ja vaarannat lasten hengen törttöilylläsi.

Vierailija
18/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne etsii seuraavaa kierrosta. Sun kanssa ei tarttis enää ees lisääntyy, ku sulla on jo lapsia. Jos et sitten haluais yhteistä rakkausrusinaa.

Vierailija
19/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se et olen kalju roteva mies jolla voi olla joskus parransänki ei kyllä tee mun mielestä musta pultsaria tai Jammu setää sen enempää kuin Lestaadiolasita.

Mut voihan se olla että joidenkin mielestä se tekee.

Siistit ja puhtaat vaatteet minulla on vaikka en kyllä leikkipuistoon parhaimpia juhlavaatteita laita.

Sinulla ilmeisesti on parasta päällä.

Lapsillani on hyvät ja puhtaat vaatteet ja toivotaan ettei niistä tule spurkuja.

Vierailija
20/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne etsii seuraavaa kierrosta. Sun kanssa ei tarttis enää ees lisääntyy, ku sulla on jo lapsia. Jos et sitten haluais yhteistä rakkausrusinaa.

Hmmm. mutta kuka puistossa oleskelevista naisista haluaisi pariutua pultsarin näköisen mahdollisen autovarkaan kanssa?

Olisihan kieltämättä kyseessä ns. pahis, joten voi sillä olla mahkujakin saada naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi