Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa et enää selaa treffipalstaa: tapailu- vai seurusteluvaiheessa?

Vierailija
05.03.2019 |

Olen ollut kaksilla nopeilla treffeillä yhden miehen kanssa ja suunnitelmissa on tavata vielä. Olen silti käynyt vielä treffisivustoilla, koska tämä ei ole vielä seurustelua. Huomasin, ettei mies ole enää käynyt sivustolla, jossa tavattiin.

Onko tapana, että yhteisesti sovitaan se aika, jolloin tapailu muuttuu asteen vakavammaksi ja poistutaan molemmat treffisivuilta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että jos mies käy katsomassa sivustolla, niin ottaako nokkiinsa, kun huomaa, että olen ollut siellä vähän aikaa sitten? Ehkäpä ottaa asian puheeksi, jos se häntä häiritsee. ap

Vierailija
2/11 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kävit siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kävit siellä?

Miksi en kävisi? Jos tämä mies häipyy takavasemmalle, niin en ole tuhlannut aikaa, kun tiedän mitä muuta on tarjolla.

Vierailija
4/11 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mennyt oman fiiliksen mukaan. Jos mulla on ollut sellainen olo, että tapailemani tyyppi ansaitsee kaiken huomioni, olen hänelle sen antanut. Ilman mitään parisuhdestatuskeskusteluja. Olen vissiin old school.

Vierailija
5/11 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kävit siellä?

Miksi en kävisi? Jos tämä mies häipyy takavasemmalle, niin en ole tuhlannut aikaa, kun tiedän mitä muuta on tarjolla.

Eli et ole häneen pienimmässäkään määrin ihastunut. Jos hän jättää, niin kuka tahansa muu kelpaa yhtä hyvin? Mitä järkeä on vielä tavata häntä?

Vierailija
6/11 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kävit siellä?

Eli et itse luota tämän suhteen tulevaisuuteen. Et ole TARPEEKSI kiinnostunut. Turhaan siis jatkat tapailua.

Ja sitä ihmettelen mikä kiire sinulla on? Eikö voi pitää yhtään taukoa, jos tämä herra ei osoittaudu etsimäksesi?

Kyllä mies loukkaantuu, jos saa tietää, että katselet muitakin. Todennäköisesti suhtautuu sinuun jatkossa enemmän hälläväliä asenteella, vaikkei siitä sinulle kertoisikaan.

Vierailija
7/11 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen poistunut tai piilottanut profiilin siinä vaiheessa, kun toinen on sanonut poistuvansa sieltä.

Itse haluan keskittyä yhteen kerrallaan, mutta tosiaan vasta siinä vaiheessa kun tiedän vastapuolenkin keskittyvän muhun. :)

Yleensä miehet ovat tavalla tai toisella vihjaisseet sivustolta poistumisensa, jolloin mä olen sitten vastannut tekeväni samoin.

Vierailija
8/11 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei mene jako noin karkeasti. Jos olen jonkun kanssa sopinut uudesta tapaamisesta, en sillä välillä viestittele muiden kanssa. Jos olemme tavanneet esim pari kertaa ja uutta tapaamista ei ole sovittu, saatan huvikseni selailla. 

Vierailija
9/11 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kävit siellä?

Eli et ole häneen pienimmässäkään määrin ihastunut. Jos hän jättää, niin kuka tahansa muu kelpaa yhtä hyvin? Mitä järkeä on vielä tavata häntä?

Olen vähän ihastunut, mutta vanhan kansan oppien mukaan kaikkia munia ei kannata laittaa yhteen koriin. ap

Vierailija
10/11 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kävit siellä?

Eli et itse luota tämän suhteen tulevaisuuteen. Et ole TARPEEKSI kiinnostunut. Turhaan siis jatkat tapailua.

Ja sitä ihmettelen mikä kiire sinulla on? Eikö voi pitää yhtään taukoa, jos tämä herra ei osoittaudu etsimäksesi?

Kyllä mies loukkaantuu, jos saa tietää, että katselet muitakin. Todennäköisesti suhtautuu sinuun jatkossa enemmän hälläväliä asenteella, vaikkei siitä sinulle kertoisikaan.

Jos mies saa tietää, että olen käynyt treffisivustolla, niin sitten hän on käynyt siellä itsekin, joten samassa tilanteessa ollaan, eikä silloin ole mitään aihetta suuttua. ap

Vierailija
11/11 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole lopettanut niillä käyntejä, vaikka olen enempivähempi seukannut kohta jo 20v.

Samoilta mestoiltahan tämän nykyisenkin löysin.