Kuivattaako kahvi?
Siinä on iso ero olossa päivänmittaan jos juon ison kupin kahvia tai ison lasin vettä aamulla. Jos juon kahvia, saa pissalla ravata ja outo olo ja väsymys seuraa. Jos juon vettä, ei tarvitse käydä pissalla ja olo on energisempi. Kuitenkin tutkimukset väittää, ettei kofeiini kuivata.
Kommentit (16)
Joo, samaa oon ihmetelly itsekin. Jos juon lasin vettä, seuraavan 1-4h aikana täytyy käydä vessassa korkeintaan kerran, kahvikupillinen taas saa aikaan vähintään 3 krt vessassa käynnin tuona aikana, joskus jopa neljä. Kummallista.
(Kohtuullinen) kahvinjuonti ei aiheuta kuivumista.
Ei ainakaan mulla mitään virtsan isääntyvyyttä aiheuta. Syön myös diuretteja verenpaineen takia, enkä huomaa niidenkään vaikuttavan mitenkään. Munuaiset on kyllä kunnossa, 2 kk sitten tutkittiin.
Jos kahvi ei kuivata, mikä selittää lisääntyneen virtsaamistarpeen?
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mulla mitään virtsan isääntyvyyttä aiheuta. Syön myös diuretteja verenpaineen takia, enkä huomaa niidenkään vaikuttavan mitenkään. Munuaiset on kyllä kunnossa, 2 kk sitten tutkittiin.
Lisääntyvyyttä.
Kokeilepa juoda 2 mukillista vettä versus kahvi. Kyllä se nestemäärä siinä on ratkaiseva. Mitä enemmän juot nesteitä, sitä enemmän myös virtsaat.
Kyllä minä ainakin saan käydä pian kahvin jälkeen vessassa.
Kahvi paskattaa, hermostuttaa, kusettaa, valvottaa ja masentaa.
Pyykit ei kuiva yhtään nopeammin vaikka juon kahvia monta kuppia.
Eiköhän auteta köyhiä ihan solidaarisesti yhdessä.
Tokmannilta saa pesusieniä (keittiösienet) 10 kpl / 1 euro.
Koskaan ennen ei ole pesu tullut näin halvaksi!
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Jos kahvi ei kuivata, mikä selittää lisääntyneen virtsaamistarpeen?
Kannattaa syödä enemmän perunoita.
Sinccis
Totta kai se kuivattaa. Kofeiini on tehokas diureetti, eli nesteenpostaja.