Miksi lihavat syövät epäsiististi? Yöks.
Taas tässä männä viikolla nähtyä: TODELLA lihava nainen söi hampurilaista niin, että majoneesit olivat nenässä ja poskilla. Ei vaivautunut pyyhkimään välillä eikä edes lopuksi!! Lähti paikasta majoneesit poskilla.
Noloa ja ällöttävän näköistä. Lisäksi naisella oli joku nuha tai semmonen, pyyhki koko ajan nenää kädellä ylöspäin, huohotti ja yski limaista yskää.
Mulla meni ruokahalu...
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 10:53"]
Ottamatta ongelmaasi kantaa, mutta tiedätkö miten idioottimaista on yleistää noin?
Annat itsestäsi täydellisen ääliön kuvan.
[/quote]
No enpä tiedä. En ole nähnyt kenenkään laihan syövän vastaavasti ja kuulostavan samalta.
:D
sä varmaan järkytyt, mutta mä en syö hampurilaisia ollenkaan, vaikka olen lihava. Sun ideologias meni pieleen ihan kertaheitolla.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 10:53"]
Ottamatta ongelmaasi kantaa, mutta tiedätkö miten idioottimaista on yleistää noin?
[/quote]
No enpä tiedä. En ole nähnyt kenenkään laihan syövän vastaavasti ja kuulostavan samalta.
olet siis oikeastikin tyhmä?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 10:58"]
sä varmaan järkytyt, mutta mä en syö hampurilaisia ollenkaan, vaikka olen lihava. Sun ideologias meni pieleen ihan kertaheitolla.
[/quote]
Älä käytä sanoja, joita et ymmärrä. Osaamaton sivistyssanonjen viljely on noloa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 10:58"]
[/quote]
Älä käytä sanoja, joita et ymmärrä. Osaamaton sivistyssanonjen viljely on noloa.
[/quote]
Mites sen oikeinkirjoituksen kanssa nyt olikaan?