Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nostaa syytteen tai onko mitään edes tehtävissä??

Vierailija
01.03.2013 |

Alan olla täysin loppu exän toimintaan!!

Lasten näkemiset yms tekee mahdottomiksi mutta nyt kaipaan neuvoa tilanteeseen jossa tämä kaheli vaikeuttaa minun raha-asioita!!

Meillä on ero astunut viimein vireille marraskuussa ja meillä on ollut yhteinen asunto tyhjillään viime heinäkuusta lähtien.

Asunto ei mennyt kaupaksi heinä-elokuun aikana, jolloin siis maksoin vastikkeet, koska exä ei niitä suostunut maksamaan.

Tätä ennen hän panttasi avaimia 3kk joten en päässyt edes siivoamaan asuntoa, jotta sen saisi myyntiin.

Pankki kehoitti vaihtamaan välittäjää, jonka myös sitten tein.

Nyt meidän välittäjä on yrittänyt pari kuukautta saada exältä nimeä paperiin, jotta myynnin saisi käyntiin. -Tuloksetta

Hän on yrittänyt soittaa, lähettänyt viestejä.

Olen myös ottanut pankkiin yhteyden ja he ovat myös lähettäneet s.postia sekä soittaneet, että asunto on saatava myyntiin. Muuten pankki ottaa asunnon haltuun ja meille jää vain tappiota ja minulta menee luottotiedot.

Olen tässä nyt siis kuukausia maksanut nykyistä vuokra-asuntoani, koska en voi ostaa omaa ennenkuin tuo on myyty. Maksan myös sen asunnon vastikkeita ettei mene perintään.

Exä ei siis suostu laittamaan nimeä myyntipapereihin ja asunto seisoo tyhjillään.

En voi itse siihen muuttaa, koska hänellä on avaimia sinne eikä lukkoja voi vaihtaa kun hän omistaa puolet.

Alkaa neuvot olla vähissä ja kohta menee luottotiedot kun ei vain rahat riitä kaikkeen.

Mitä hittoa tässä voi enää tehdä kun exä ei välittäjän, pankin eikä minun yhteydenotoista huolimatta pistä nimeä paperiin?

Mietin voiko tästä jo nostaa syytettä toisen omaisuuden tahallisesta vahingoittamisesta tai jostakin?

Nyt on neuvot todella tarpeen!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hyvä, sä tarvitset nyt kunnon juristin. Juristi uhkaa eksääsi pesänjakajalla, ja jos uhkaus ei auta, vie asian käräjäoikeuteen. Silloin ei enää exsäsi mielipidettä kysytä, vaan pesänjakaja hoitaa homman väkisin. Säästä kaikki maksamasi vastikelaput ja kuitit, ex on niistä puolet velkaa.

Ystävälläni tämä tehosi.

Vierailija
2/6 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kiltti mies kelvannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haeppa käräjäoikeudesta ratkaisu pulmaan:)

Vierailija
4/6 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae käräjäoikeudesta ratkaisu asiaan. Ja muista vaatia miehen osuus noista vastikkeista itsellesi!

Menee niin, että jos vaikka 100´000 saatte asunnosta kun se myydään, ensin maksetaan jäljellä oleva velka pois (esim. 50´000€) ja jäljelle jäävä 25´000€ jateaan teille kahdelle (jos asunto omistettu 50/50)  Tuosta miehen osuudesta pitää sitten vähentää ne yhtiövastikkeet mitä sinä olet maksanut (eli puolet summast). Jos vaikka 300€/kk yhtiävastike ja vuoden olet niitä maksanut, niin miehen osuudesta sinulle tulee 150€ X 12kk =1800€

Lisäksi teet niin, että jos mies ei palauta avaimia päivään X mennessä, niin saa maksaa lukkojen uudelleen sarjoittamisen ym. Tietyllä tavalla mies voi vaikeuttaa, pitkittää ja lisätä myyntiä ja lisätä kustannuksia MUTTA häneltä voidaan periä aiheuttamansa kulut takaisin.

Mutta yhteys juristiin ja käräjäoikeuteen nyt heti!

Vierailija
5/6 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette seksistisiä. Oletatte että kiusaa tekevä on mies.

Vierailija
6/6 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trkoitatko että teidän eron harkintaika on päättynyt marraskuusa ja ero astunut voimaan ? Nyt  voit kaiketi hakea käräjiltä ositusta jakamattomaan omaisuuteen. Jos miehelle on jäänyt asunto hänen maksettavakseen tulee sinun osuutesi, toki edellyttäen ettei asunnon lisäksi ole muuta jaettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi