Harmittaa aivan äärettömän paljon!
Sain selville, että mies pettänyt. Viiden vuoden suhde ja 2-vuotias lapsi meillä. Ei meinannut millään ensin tunnustaa, eli vielä valehtelikin. Ei mennyt ihan panemiseksi. Mutta luulen, että se oli nainen joka pisti stopin. Inhottaa niin kovasti, kuvottaa. Miehen puheet ettei voisi minua koskaan pettää. En halua, että mies koskee minuun, ei edes halausta. Joten eiköhän tämä ollut sitten tässä. Vai voiko tästä muka selvitä yhdessä?
Kommentit (7)
No eipä siinä kun erota. Miestä kiinnostaa enemmän muut naiset kuin sinä, niin ei kannata jäädä roikkumaan.
Surullista lukea. Jaksamisia kuitenkin.
Ei kannata suinpäin erota, kun on lapsi. Keskustelkaa, käykää pariterapiassa. Jos mies haluaa jatkaa ja rakastaa, voit kyllä ajan kanssa antaa anteeksi.
Pettäminen ei automaattisesti tarkoita eroa, eikä varsinkaan sitä, että sinussa tai suhteessanne olisi jotakin pielessä. Miehellä on voinut olla jotakin omia syviä kremppoja.
Tämä ei ole teoriaa, vaan omaa kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Surullista lukea. Jaksamisia kuitenkin.
Kiitos. Surullista on. Ei helvetti!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata suinpäin erota, kun on lapsi. Keskustelkaa, käykää pariterapiassa. Jos mies haluaa jatkaa ja rakastaa, voit kyllä ajan kanssa antaa anteeksi.
Pettäminen ei automaattisesti tarkoita eroa, eikä varsinkaan sitä, että sinussa tai suhteessanne olisi jotakin pielessä. Miehellä on voinut olla jotakin omia syviä kremppoja.
Tämä ei ole teoriaa, vaan omaa kokemusta.
No jos totta puhutaan meillä ei ole ollut mikään ruusuinen suhde. Mies välillä epäilee rakastanko häntä. Olen ollut kylmä, mutta hän on ollut äärimmäisen omahyväinen.
Ap
Siis eihän se edes ollut pannut. Älä hätiköi.
Voiko nyt joku antaa edes vertaistukea? Olen ihan hukassa.
Ap