Määritelkää työpaikkaromanssi.
Kuinka ahdasmielinen on ihminen, jonka mielestä mies ja nainen ei voi olla ihan vaan kavereita työpaikalla. With no benefits..
Kommentit (15)
???
Minulla ei muita suhteita olekkaan työpaikalla kuin kaverisuhteita. Sukupuolesta riippumatta.
Työpaikka romanssi tietysti tarkoittaa sitä että on seksisuhteessa jonku kanssa jonka tuntee työstä.
Vierailija kirjoitti:
???
Minulla ei muita suhteita olekkaan työpaikalla kuin kaverisuhteita. Sukupuolesta riippumatta.
Työpaikka romanssi tietysti tarkoittaa sitä että on seksisuhteessa jonku kanssa jonka tuntee työstä.
Niin. Niinpä niin. Seksi-suhteessa.
Viikos sitä olla romanssia, jos ei edes koskettele toista?
Älä välitä ap. Sitä on kaikenlaista puutteessa elävää pervoa.
Jos ero tulisi, en ottaisi ketään. (Ei tule.) Nuorempaa naista säälisin. Se olisi kova kohtalo kokemuksesta voin kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ero tulisi, en ottaisi ketään. (Ei tule.) Nuorempaa naista säälisin. Se olisi kova kohtalo kokemuksesta voin kertoa.
Etkö edes tällaista suurisilmäistä hurmuria?
Voi kai sitä romanssia olla ilman seksiäkin, jos puheet ja ajatukset työkaverista menevät romanttiselle puolelle. Kaveripohjalla on erilaiset ajatukset ja puheet.
tert kirjoitti:
Voi kai sitä romanssia olla ilman seksiäkin, jos puheet ja ajatukset työkaverista menevät romanttiselle puolelle. Kaveripohjalla on erilaiset ajatukset ja puheet.
No eipä ole mennyt nekään.
Ap
Eli p-nkaa niin p-rkeleesti työpaikoilla kerta teitä haukutaan kuitenkin? No ei. Puolisoilla voi olla siitä eriävä mielipide. ;)
tert kirjoitti:
Tuo ei ole romanssi vaan yksipuolinen? ihastuminen.
Joskus nuorempana naiskollegan kanssa nuoleskeltiin toimistotarvikevarastossa silloin kun oltiin nuoria ja melkein-vapaita (tapailtiin muita). Kait se sitten romanssia oli, sormettamaankin pääsi ja mä toki olisin halunnut panna niiden kopiopaperiboksien päällä mutta hän ujosteli "ei täällä". Vapaalla ei koskaan osunut aikataulut siten että olisi päässyt nusaamaan ja sitten tiet veikin jo eri firmoihin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorempana naiskollegan kanssa nuoleskeltiin toimistotarvikevarastossa silloin kun oltiin nuoria ja melkein-vapaita (tapailtiin muita). Kait se sitten romanssia oli, sormettamaankin pääsi ja mä toki olisin halunnut panna niiden kopiopaperiboksien päällä mutta hän ujosteli "ei täällä". Vapaalla ei koskaan osunut aikataulut siten että olisi päässyt nusaamaan ja sitten tiet veikin jo eri firmoihin.
Toi sun setti kertoo ainoastaan sun häiriintyneisyydestä ei mistään muusta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi sun setti kertoo ainoastaan sun häiriintyneisyydestä ei mistään muusta. :D
Meillä sentäs oli häveliäisyyttä mennä kellarikerroksen toimistotarvikevarastoon, sen sijaan eräs (tuleva) nuoripari pusutteli estoitta sermien yli tai lähimmässä neukkarissa. Kyseessä vielä ns insinööriduunipaikka - nyt jo voi sanoa että Nokia, 20v sitten - jossa osastolla melkein kaikki N^3 eli Nuoria Naimattomia Nörttejä.
Aika vaikeaa on elämä jos kaikki pitää ajatella alapään kautta..