Kenellä näin 45v vähiten omaisuutta?
Mulla ei ole kuin arkkurahat. Onko muita jotka ei omista mitään?
Kommentit (23)
Minä! Ja tämä on ihan periaate mulle, olen hyvätuloinien sinkku joten olisin pystynyt esim. hankkimaan omistusasunnon tai säästämään jos olisin halunnut. Vaan en halua, kaikki saa mennä mitä tuleekin. Käärinliinoissa ei ole taskuja, joten turha sitä omaisuutta kerätä, parempi nauttia vielä kun elää.
Monilla on paljon enemmän velkaa kuin omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Ja tämä on ihan periaate mulle, olen hyvätuloinien sinkku joten olisin pystynyt esim. hankkimaan omistusasunnon tai säästämään jos olisin halunnut. Vaan en halua, kaikki saa mennä mitä tuleekin. Käärinliinoissa ei ole taskuja, joten turha sitä omaisuutta kerätä, parempi nauttia vielä kun elää.
En kyllä käsitä, miten se omistusasuminen olisi ollut jostain pois vai asutko vanhempiesi luona tai jonkun nurkissa ilmaiseksi? Etenkin meidän ikäluokka pääsi asuntoon kiinni vielä hyvin ja sai hyödykseen hintojen nousun.
No Ammattivalittajalla tietenkin! Sulla on kaikki aina kaikista huonoimmin!
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mitään huonoa ole. Parempi tämä näin on.
No onhan se sentään lomaillut Aruballa... :)
Vierailija kirjoitti:
Tuolla asenteella kannattaa kuolla suorilta jaloilta. Muuten saataa elellä viimeiset vuotensa paskavaipoissa hoivakodissa, kun ei ole rahaa ostaa parempia palveluita. Tai edes lääkkeitä, mutta sehän vain nopeuttaa kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti parempi. Muutenhan sulla ei olisi mitään valittamista, ja mitä sä sitten tekisit päivät pitkät.
Ei autoa, ei venettä, saati mökkiä. Velkaa velan päälle. Olen elänyt täysin rinnoin.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko kuolla heti eläkkeen ekana päivänä? Jos et, niin saattaa se keskimäärin 20v eläkkeellä olla melko rankkaa jos yhtään säästöjä ei ole kertynyt. Tulee aika huima pudotus yhtäkkiä elintasoon.
Ammattivalittaja on paras. Tämän palstan kuningatar!
Vierailija kirjoitti:
No onhan se sentään lomaillut Aruballa... :)
Siinä sitä kyllä riittää muistelemista sinne kiikkutuoliin. Meille muillekin, jopa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti parempi. Muutenhan sulla ei olisi mitään valittamista, ja mitä sä sitten tekisit päivät pitkät.
En mä raha-asioista valita. Onhan mulla joskus ollut omaisuutta mutta lapsen kannalta näin parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä raha-asioista valita. Onhan mulla joskus ollut omaisuutta mutta lapsen kannalta näin parempi.
Kyllä näin on. Raha-asioistahan sä et ole valittanut ikinä koskaan milloinkaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks sillä on rahat koko arkkuun. Mieti jos se pohtis, mistä saa rahat arkunkanteen. Mieshän sitä ei kuitenkaan suostuis maksamaan, eikä sossu kun mies tienaa liian hyvin.
Mutta otetaanpas toinen kilpailu: kenellä on 45-vuotiaana vähiten aivosoluja!
Ai pahus. Taitaa tulla siinäkin kisassa sama voittaja...
Vierailija kirjoitti:
Mutta otetaanpas toinen kilpailu: kenellä on 45-vuotiaana vähiten aivosoluja!
Ai pahus. Taitaa tulla siinäkin kisassa sama voittaja...
Join nekin pois...
M40
Juu se muistetaan hyvin. Kuinka monta vuotta sä et olekaan valittanut täällä raha-asioitasi... :D
Ruumispaidassa ei ole taskuja.