Koen ahdistusta vanhasta tapahtumasta
Olin onnettomassa parisuhteessa. Mies oli pettänyt. Lähdin ulkomaille.
Juotiin kavereiden kanssa ja pikkuhumalassa, minusta tulee hieman lähentelevä. Olin iskenyt silmät komeaan mieheen heti saavuttuani kohteeseen. Hän oli niin ihanan suloinen.
Halusin erota silloisesta Suomi poikaystävästäni, mutta en osannut lähteä suhteesta? Miksi?
Anyway, eksyin sänkyyn tämän ulkomaalaisen miehen kanssa (Jenkeissä). Se oli parasta ikinä. Jätin poikaystäväni samantien.
Olin maailman onnellisin...alettiin tapailemaan tämän uuden miehen kanssa. Oli niin ihanaa ja uutta!
Sekosin täysin! Olin niin onnellinen ja olen edelleen!
NYT kuitenkin joku 2 vuotta olen ahdistuneena miettinyt sitä tilannetta: kun hän kysyi autossa: ” Do you wanna me My girl”
Jos olisin sanonut en. Olisin menettänyt hänet. Enkä halunnut.
Mutta miksi olisin halunnut sanoa ei koska olin niin ihastunut?!?
Se kyseinen autotilanne saa aikaan ahdistusta. Ja muistan kun mietin siinä tilanteessa että: apua, taasko alan suhteeseen ja taasko pitää olla jonkun kanssa, tilanteesta tulee ns ahdistavia muistoja ikäänkuin en olisi halunnut sen tapahtuvan.
Miksi ajattelin niin? Ja miksi se vaivaa nyt vaikka kaikki on hyvin.
Olen jopa alkanut syyttää itseäni valehtelusta. Että olen perustanut tämän suhteen valheelle.
Olen kertonut poikaystävälleni ahdistuksesta. Meillä on kaikki hyvin mutta päivittäin tämä tilanne ahdistaa?
No johan on 'ongelmat'.
Unohda koko juttu, turha tuollaista on vatvoa. Mitätön keissi.