Kuka on Pantsen uusi vaimo?
Kuka on niin tyhmä, että luulee, ettei se minua lyö? 60-vuotias jonkun kitaristin ex. Mutta kuka?
Kommentit (29)
Mä aina teininä ihailin Pantsea. En ihaile enää. Näin käy nuoruuden idoleille. Jospa olisin nuorena tiennyt, mikä se on miehiään, en olisi kiljunut lavan reunalla ihan räkänä.
Nämä on tunteneet toisensa jo ennen kuin Kirsi-Kaisa on päässyt vaipoista. Luulen, että nykyinen vaimo tiesi mitä teki kun meni Pantsen kanssa naimisiin.
Jukka Orman ex, Elina Orma on Facebookissa nyt nimellä Elina Syrjä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen nyxän exä on?
Jukka Orma, Anja Snellmanin nyksä. Tosin ennen Anjaa Jukka oli kai näyttelijä Sanna Fransmanin kanssa kimpassa ja tämän Elinan kanssa 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on tunteneet toisensa jo ennen kuin Kirsi-Kaisa on päässyt vaipoista. Luulen, että nykyinen vaimo tiesi mitä teki kun meni Pantsen kanssa naimisiin.
Niin, ei tainnut nykyisen vaimon eksäkään olla silloin Sielun veljien huippuaikaan olla ihan helppo.
Aikamoista. Ei vaihtanut nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen nyxän exä on?
Jukka Orma, Anja Snellmanin nyksä. Tosin ennen Anjaa Jukka oli kai näyttelijä Sanna Fransmanin kanssa kimpassa ja tämän Elinan kanssa 80-luvulla.
Eikö Tämä kaunis Sanna, Heidi Kronin tytär ja Kristo Salmisen sisarpuoli, seukannut myös Matti Pellonpään ja Kari Väänäsen kanssa on lapsikin, Konsta.
Elina Orma, nyk. Syrjä, oli oikeudessa kuuntelemassa tulevan ukkonsa oikeudenkäyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Elina Orma, nyk. Syrjä, oli oikeudessa kuuntelemassa tulevan ukkonsa oikeudenkäyntiä.
Jotenkin aika eksentristä, hyvällä tavalla.
Uusi vaimo taitaa näkyä tuossa Seiskan kuvassa taustalla. Ainakin on saman näköinen kovasti.
Ei hyvää päivää. Kaikki vain kiertoon. Ota sää mun vanha ja mää otan sun. Kuka julkkis on yhden ja saman kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Nooh, Pantsehan on tuntenut Kirsi-Kaisan jo tämän syntymästä saakka.
Kun luin lehdestä luonnehdinnan uudesta vaimosta, arvasin, että olisiko Elina Orma, suurelle yleisölle ehkä tuntemattomampi, mutta musiikkipiireissä kaikki tietää. Siis Suomen poppirokkipiireissä. Ja me vähän vanhemmat taviksetkin Suosikkia nuorena lukeneet.
Sitä ihmettelin että minkä ikäsiä nää Syrjän äijät oikein on kun mutsikin täytyy olla mukana toisen avioero jutussa? No sehän varmaan oli mukana kattomassa kun Pantse pisti ex:sä turpaan ja muutenkin tiesi niitten avioelämästä.
Nyksän kuva on Tuuliajolla Lp:n kannessa. Kaivelin nostalgisena vinyyliarkistojani, kun katselin eilen Eput -elokuvan televiisiosta.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Eppu-Normaalin-Pantse-Syrja-meni-salaa-na…