Nordean kurssi sukeltaa! Nordea kaatuu veronmaksajien syliin, BAILOUT tiedossa!
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmekään kun nalle alkoi jättäytymään vastuutehtävistä kun tiesi mikä likasanko onkaan menossa nurin.
Tuli juuri sama mieleen !
Miten pirussa nalle "ihan" sattumalta jäikin 1-2 viikkoa sitten "eläkkeelle" stadigh :in kanssa, ja ojensi hatullisen paskaa seuraajansa syliin. Ei sillä, ei varmasti tule sille mitenkään yllätyksenä eikä varmasti tarvitse ilmaiseksi vastaanottaa sitä hatullista.
Nordea sai edellisestä väärinkäytöksestään kahden miljoonan sakot ja nettosi sillä satoja miljoonia. Tässä on ihan sama juttu. Nordealle täysin yhden tekevä juttu.
Onneksi heiikohermoiset myyvät. Huomenna täytyy olla ostamassa oikealla hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Juu myykää pois. Minä ostan. Kohta irtoaa hyvät osingotkin.
Ei jää mitä jakaa kun tulee miljardien korvaukset.
Vierailija kirjoitti:
Miten käy muuten lainojen jos pankki menee ns. konkkaan?
T. Menispä opintolaina siinä samalla suohon
Lainat myydään toiselle pankille jotta olisi mahdollista maksaa jotain niille joilla oli tilillä rahaa. Toinen pankki sitten jatkaa lainan velkomista. Ja kyllä, olet laittanut nimesi lainasopimukseen jossa annoit luvan pankille myydä laina eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli ap, kyllä kreikkalaiset meidät tästä vuorollaan kuiville maksaa
Urpilainen sai takuut!
Vierailija kirjoitti:
Voisitte oikeastaan akat kuset housuissa, huomenna aamulla ensi töikseen lyödä laput laitaan, niin mä pääsen ostamaan ne hyvään ja huomattavasti nykyisiä parempaan kotiin. Eihän täällä ole kuin muutama joka ymmärtää rahan päälle, ja yksikään niistä ei ole nainen. Mutta jostain harmittavasta syystä näitä hyviä kuponkeja on päätynyt tuollaisiin huonoihin ja osaamattomiin käsiin, ja ne nyt pitäisi saada otettua välittömästi huostaan kiireellisesti sijoitettu minun arvo-osuustililleni. Siellä niiden on hyvä kasvaa ja varttua, siinä sivussa tahkota minulle osinkoja.
Höpöhöpö, millä meedion voimilla sinä muiden kirjoittajien sukupuolet tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainat myydään toiselle pankille jotta olisi mahdollista maksaa jotain niille joilla oli tilillä rahaa. Toinen pankki sitten jatkaa lainan velkomista. Ja kyllä, olet laittanut nimesi lainasopimukseen jossa annoit luvan pankille myydä laina eteenpäin.
😫😫😫 daamn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmekään kun nalle alkoi jättäytymään vastuutehtävistä kun tiesi mikä likasanko onkaan menossa nurin.
Tuli juuri sama mieleen !
Miten pirussa nalle "ihan" sattumalta jäikin 1-2 viikkoa sitten "eläkkeelle" stadigh :in kanssa, ja ojensi hatullisen paskaa seuraajansa syliin. Ei sillä, ei varmasti tule sille mitenkään yllätyksenä eikä varmasti tarvitse ilmaiseksi vastaanottaa sitä hatullista.
Ja "Suomen eduksi" toivat päämajan tänne.
Eikä mitään tekemistä euroalueen rajoittamattomilla pankkitakauksilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko oikeasti että huijaripankeille annettaisiin kauheat korvaukset? Dream on.
Kun katsotte Nordean kurssikäyttäytymistä pitkältä ajalta, niin huomaatte että silloin kannattaa ostaa kun halpaa on.
Mutta tämän dyykkauksen pulju kyllä todella ansaitsee kun on rys. keplotteluihin sekaantunut. Hyi.
Tavallista tiliasiakasta kyllä vaaditaan kertomaan ja todistamaan sitä ja tätä samalla kun pankki pesee miljardikaupalla isojen poikien rahoja.
Konkkaan koko pulju!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nordea teki voittoa esim. vuonna 2017 n. 4 miljardia ja markkina-arvo saman vuoden lopussa vähän yli 40 miljardia. Melkoiset korvaukset pitää määrätä, että menisi nurin.
haista v*ttu ap. Toivottavasti liukastut huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nordea teki voittoa esim. vuonna 2017 n. 4 miljardia ja markkina-arvo saman vuoden lopussa vähän yli 40 miljardia. Melkoiset korvaukset pitää määrätä, että menisi nurin.
100 miljardin korvauksista huhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Tavallista tiliasiakasta kyllä vaaditaan kertomaan ja todistamaan sitä ja tätä samalla kun pankki pesee miljardikaupalla isojen poikien rahoja.
Konkkaan koko pulju!
Nordean tilien kautta epäillään kulkeneen 200 MILJOONAA, Dansken kautta 200 MILJARDIA.
Ja se todistelu ei johdu yksittäisestä pankista, vaan EU:n direktiivistä.
Vierailija kirjoitti:
haista v*ttu ap. Toivottavasti liukastut huomenna.
Varo mitä sanot. Karma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 miljardin korvauksista huhutaan.
:D Sulla on varmaan tähän laittaa lähde?