Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläasteen kaltainen työpaikka

Vierailija
04.03.2019 |

Työpaikkamme on täyttynyt nuoresta väestä. On paljon hyvännäköisiä, lapsettomia ja aktiivisia monella tavalla. Ovat kyllä taitavia työssään ja hyviä tyyppejä.

Mutta onko kuitenkaan asiallista, että työpaikastamme on muodostunut yläaste? On yhtäkkiä seurustelevia pareja, kuunnellaan juttuja heidän baari- ja mökkireissuistaan, varotaan heitä kun on pientä eripuraa ilmassa.

Nuoret ovat muodostaneet pienempiä ryhmiä, seurustelevat parit ovat keskiössä ja sitten on ns. myötäilijät ja hengailijat. Porukasta jätetään ulos uudet liian kauniit nuoret ja vanhoja työntekijöitä ei juuri noteerata. Tehdään työporukan "yhteisiä" juttuja, joihin suuri osa ei viitsi osallistua ulkopuolisuuden tunteen takia.

Onko muualla tällaista? Työpaikkaa tai alaa en uskalla kertoa.

Itse olen outo lintu tässä ryhmässä. Se, joka on tehnyt asioita aina hiukan omalla tavallaan enkä ole nuori. En ole niinkään katkera, enemmän pettynyt siihen, miten esimies antaa kaiken mennä näin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla on kova tarve kavereille. Aina välillä tuntuu unohtuvan, että työpaikalla pitäisi niitä töitäkin tosiaan tehdä. Itse jätän nää nuoret omiin piireihinsä pyörimään, kyllä ne siitä sitten rikkoontuvat inside-piiritkin kun tulee nuorille tyypillistä draamaa, seurustelevat parit eroavat, löydetään uudet bestikset harrastuksista yms.

Typerää ja mielestäni tarpeetonta, joten pysyn sivussa ja keskityn töihin. En myöskään osallistu "inside-piiriläisistä" juoruamiseen. Ihan aidosti ei kiinnosta heidän jutut, eikä heistä puhuminen.

Vierailija
2/2 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaanko paikkoja? Saat tilanne vanhempaa ja mä otan pari nuorta meille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla