Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa olette esitelleet uuden kumppanin vanhemmillenne?

Vierailija
04.03.2019 |

Kuinka kauan olitte seurustelleet/tapailleet? Olen kohta käymässä vanhemmillani ja mietin otanko asian puheeksi nyt vai myöhemmin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. vuosi

Vierailija
2/9 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin hänestä noin kuukauden seurustelun jälkeen, esittelin vajaan puolen vuoden seurustelun jälkeen. Olisin esitellyt aiemminkin mutta asutaan niin eri puolilla Suomea että nähdään itsekin vain pari kertaa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi meni.

Vierailija
4/9 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikuisiällä esitellyt ainuttakaan, vaikka kyse on ollut kaikissa 3-4 vuoden suhteista. Puhunut olen kyllä äidille ja äiti on aina kysellyt, mitä kullekin kuuluu, mutta en ole kokenut tarpeelliseksi viedä näytille. Mitäpä se vanhemmilleni kuuluu.

Vierailija
5/9 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän vanhemmat tapasin kahden kuukauden seurustelun jälkeen. Minun vanhempiani taas poikaystävä ei ole nähnyt koska en ole tekemisissä heidän kanssaan, mutta jos olisin niin olisin esitellyt varmaan aika pian seurustelun alkamisen jälkeen. Sisaruksilleni esittelin muistaakseni n. kuukauden seurustelun jälkeen. 

Vierailija
6/9 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tapailtu n. 2 kk, ei seurusteltu vielä kun tapasivat. 😊 Oli kyllä yhtä mieltä, että tästä kehkeytyy vielä jotakin. Tänä vuonna tuli 5 v täyteen seurustelua ja elokuussa on 2-vuotis hääpäivä.

Vierailija
7/9 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän vuoden jälkeen.

Vierailija
8/9 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekojen treffien jälkeen, kun jäätiin kiinni panemasta sohvalta.

Vierailija
9/9 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän