Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö harrastamaan seksiä selvinpäin?

Vierailija
04.03.2019 |

Uuden miehen kanssa siis. Itse en pysty ja ajatuskin kauhistuttaa. Olen aina kännissä ja yleensä joudun juomaan jotain vielä seuraavillakin kerroilla.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pystynyt koskaan. Pitkät suhteetkin on alkanu kännipanoilla. Tällä hetkellä 3v suhteessa, jossa myös alussa kännipantiin.

Vierailija
2/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty harrastamaan sitä muuta kuin selvinpäin

t. keski-ikäinen mies

Vierailija
4/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden miehen kanssa kyllä tulee yleensä oltua humalassa ensimmäisellä kerralla koska jännittää niin kamalasti. Sitten taas kun on tutumpi niin mieluummin harrastan seksiä selvinpäin koska jos oon juonut niin ei mitään toivoa siitä että tulisin.

Vierailija
5/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pystyn ja mieluiten harrastankin selvin päin, myös sillä ekalla kerralla uuden kumppanin kanssa.

M47

Vierailija
6/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimenomaan pysty muuten kuin selvinpäin. Alkoholi saa mahani turpoamaan ja pierettää niin pirusti etten voi panna kännissä.

Vierailija
7/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden miehen kanssa kyllä tulee yleensä oltua humalassa ensimmäisellä kerralla koska jännittää niin kamalasti. Sitten taas kun on tutumpi niin mieluummin harrastan seksiä selvinpäin koska jos oon juonut niin ei mitään toivoa siitä että tulisin.

Mulla ei toivoa että tulisin ikinä muutenkaan, parempi siis yleensä olla ottanut pari että on edes muuten sitten hauskaa.

Vierailija
8/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen liian ruma. Vielä parempi, jos toinenkin on kännissä mutta kumminkin vielä seisoo.

Vierailija
9/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te turrutatte sen jännityksen pois? Eikö se ole just parasta kun vielä näilläkin kilometreillä on jotakin jota jännittää oikein kunnolla? Tylsää seksiä saa kokea ihan tarpeeksi pitkässä suhteessa...

Vierailija
10/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniseksi on huonoa

Vierailija
11/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te turrutatte sen jännityksen pois? Eikö se ole just parasta kun vielä näilläkin kilometreillä on jotakin jota jännittää oikein kunnolla? Tylsää seksiä saa kokea ihan tarpeeksi pitkässä suhteessa...

Alkuaikana sitä jännitystä piisaa muutenkin, mutta jos kyseessä on seksin harrastaminen ihmisen kanssa josta olen aidosti kiinnostunut niin se seksi jännittää niin paljon että en tohdi uskaltaa edes koskettaa sitä toista. Silloin on mulle ainakin toimiva ratkaisu juoda vähän niin uskaltaa olla rennommin ja sen lisäksi alkoholi saa minussa aikaan kunnon himon. 

Vierailija
12/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuaikana sitä jännitystä piisaa muutenkin, mutta jos kyseessä on seksin harrastaminen ihmisen kanssa josta olen aidosti kiinnostunut niin se seksi jännittää niin paljon että en tohdi uskaltaa edes koskettaa sitä toista. Silloin on mulle ainakin toimiva ratkaisu juoda vähän niin uskaltaa olla rennommin ja sen lisäksi alkoholi saa minussa aikaan kunnon himon. 

Lasi viiniä joo. Luulin että tässä puhutaan siitä että on kännissä ja ei enää tunne edes jännitystä.

Vierailija
13/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvältä kuulosta jos seksiinkin tarvitaan alkoholia.

Taitaa olla alkoholistin ura edessä.

Vierailija
14/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn harrastamaan seksiä selvänä myös uuden miehen kanssa mutta mielellään pimeässä, sen verran epävarma olen vartalostani.

Vierailija
15/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viime kerrasta yli 10 vuotta ja tässä lähiaikojen sisään toivottavasti tulee uuden tuttavuuden kanssa tilanne jossa päästäisiin makuuhuoneen puolellekin. Kuitenkaan tuossa tilantessa ei voi mitenkään luontevasti alkoholia ottaa. Pelottavaa.

Vierailija
16/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Ei parista paukusta haittaa ole, alkoholi rentouttaa. Vakkarin kanssa mieluummin aivan selvänä. Minusta seksi vieraan kanssa on jännempää.

Vierailija
17/35 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pystyin selvinpäin. Nykyään harvoin. Yleensä liittyy alkoholi. Paitsi yksi asiakas ei tykkää ,että olisin humalassa niin häntä selvinpäin pakko.

Vierailija
18/35 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä humalassa voisin kokeilla miestä.

M55

Vierailija
19/35 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kovassa krapulassa toimii erektio . Joten pelkästään rapulassa pystyy panemaan . 

m31

Vierailija
20/35 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisteja melkein koko ketju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi