Mitä sinun iltaasi kuuluu, Sinccis?
Hiljaiseloa on, väsytti naapurit vissiin. Joko on käyty yöpuulle? Mitäs oot tänää puuhastellu?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Aika epätoivoista tehdä näitä aloituksia itselleen, mukamas jonain muuna henkilönä.
Kun itse itseltään kysyy, niin saa aina mieleisensä vastauksen.
Mutta joo, sairashan se on.
Vierailija kirjoitti:
Aika epätoivoista tehdä näitä aloituksia itselleen, mukamas jonain muuna henkilönä.
Mietin samaa. Ketään muuta ei kiinnosta sen tekemiset.
Mua kiinnosti. Halusin tietää sen lempiruuat lapsuudesta nykyhetkeen, mutta ei viitsinyt vastata.
Muakin kiinnostaa sinccis, hänessä on jotain sellaista outoa ja aitoa mitä arvostan. Onko mies itse paikalla, jutellaanko??
T. N36
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa sinccis, hänessä on jotain sellaista outoa ja aitoa mitä arvostan. Onko mies itse paikalla, jutellaanko??
T. N36
Ja ainiin, sun tiedot tähtitieteestä teki vaikutuksen!
Vierailija kirjoitti:
T. N36
Paikalla ollaan.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N36
Ja ainiin, sun tiedot tähtitieteestä teki vaikutuksen!
Vai tarkoitatko kenties tällä nimimerkillä kirjoittavan
--> Sinccis
Ps. se oli vain hämäystä, oikeasti tiedän paljon enemmänkin
Vierailija kirjoitti:
T. N36
annatko pilua?
Vierailija kirjoitti:
T. N36
Jutskataan vaan.
t: Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnosti. Halusin tietää sen lempiruuat lapsuudesta nykyhetkeen, mutta ei viitsinyt vastata.
Kyllä vastasin, vaikken kovin kattavasti. Vähän väsy on ollut tänään.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N36
Jutskataan vaan.
t: Sinccis
Mä en käytä tota t.
edelleen
--> Sinccis
Hiljaa on menty. Kävin ostamassa olutta.
Nyt otetaan rauhassa.
Sinccis