Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Shiloh Jolie-Pitt näyttää aivan POJALTA??

Vierailija
24.02.2013 |

Törmäsin kuviin Bradin ja Angelinan 6-vuotiaasta tyttärestä ja hämmästyin: lapsihan oli ihan systemaattisesti puettu pojaksi! Kaikki vaatteet, kravatit, hatut, ei koskaan hametta... jopa uimasortsit uima-altaalla! Lyhyet hiukset niin kuin tyyliin näyttää kuuluvan. Onko tässä nyt yksi niistä lapsista, jotka ovat syntyneet "väärään kehoon" vai ihaileeko lapsi vain niin kovasti veljiään/muita poikia vai mistä on kyse?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpsykologi minussa etsii syitä äidin esineellistämisestä median puolelta. Hänhän on aina ollut lähinnä tissit ja huulet.

Vierailija
2/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemani jutun perusteella hän tuntee olevansa yksi veljessarjasta ja käyttää isoveli Maddoxin vanhoja kuteita. Ja äiti sanoo, että mistä tytär pitää, se on hänen mielestään kaunista ja ok. Enuf said.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jossain haastattelussa A J kertoi että Shiloh ihailee veljiään niin kovasti että haluaa pukeutua "poikamaisesti" ja vanhemmat antavat lapsen itse päättää mitä pukee päälleen ja se on heille ok.

Vierailija
4/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisinkos vielä kolmannen kerran tuon saman?

Vierailija
5/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai POJALTA? Hui kauhistus, miten tyttö voi näyttää POJALTA! Ja vielä pitää POJAN vaatteita! Kyllä vanhempien pitäisi huolehtia, että tytöllä on päällään rimpsuja ja vain vaaleanpunaista, ettei vaan näytä POJALTA. Siis POJALTA, ettei vaan jäänyt epäselväksi.

Vierailija
6/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ihan samanlainen lapsi. Enkä ollut väärään kehoon syntynyt tai lepakko, halusin vain olla poika. Ihanaa, että vanhemmat antavat lapsen olla sellainen kuin tahtoo, eivätkä yritä väkisin pukea mekkoihin!

Vierailija
7/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetissä on aivan erityinen paikka äideille, jotka haluavat pakottaa tyttönsä pinkkeihin prinsessavermeisiin ja lähihoitajakouluun ja poikansa monsteri-pääkallokuteisiin ja autonasentajalinjalle.

Vierailija
8/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tytöt ei tykkää olla prinsessoja, ainahan on ollut poikatyttöjä. hienoa että vanhemmat antavat lapsen olla mitä on, vaikka ovat julkkiksia ja paineet näyttää hyvältä on kovat. eivät pidä lapsiaan näyttelyesineinä kuten jotkut julkkikset.. 

Vierailija
9/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauhistus, mutta onhan sekin aika osoittelevaa, jos oikein välttämällä vältetään kaikkia omaan biologiseen sukupuoleen liitettäviä vaatteita. Sellaisen käsityksen Shilohin kuvista saa ja ihan mielenkiinnosta kyselin, mistä tämä käytäntö on lähtöisin, miksi niin tehdään. Onhan neutraalejakin vaatteita, jotka eivät siis ole selkeästi tyttöjen tai poikien, mutta esim. kravatti nyt kuuluu miesten pukuun.

Ap

Vierailija
10/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti siskot ihailevat veljiään. Itsellänikin on 2 veljeä ja halusin lapsena olla kuten he. Mielestäni pojat saivat enemmän huomiota ja pääsivät helpomalla. Tytön piti osata käyttäytyä. Käytin tyttöjen vaatteita, mutta hameita ja mekkoja en suostunut käyttämään ja vihasin pinkkiä. Olin aina ihan onnessani jos joku luuli minua pojaksi. Onneksi tämä vaihe meni ohi kun aloin olla teini ikäinen.

Vierailija
12/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omat epäilykseni, että Shiloh'n täydellinen poikaulkonäkö johtuu osittain myös vanhempien pakonomaisesta tarpeesta näyttämällä näyttää maailmalle, kuinka suvaitsevainen perhe he ovat. Eli kun tyttö välillä on halunnut olla laittamatta vaikka mekkoa tai "tyttövärejä" ja on sanonut haluavansa olla poika, niin vanhemmat ovat tarttuneet siihen riemuissaan, että nyt saadaan taas tehdä yksi asia epäsovinnaisesti ja pukea tyttö systemaattisesti pojaksi.

Toivon tietysti, että asia ei ole näin, vaan Shilohilla on mahdollisuus leikkiä myös ikäistensä tyttöjen kanssa ja halutessaan kääntää kelkkansa ja käyttää niitä oksettavan vaaleanpunaisia prinsessahömpötyksiä ilman että vanhemmat kokevat sen vähemmän syvälliseksi ja persoonalliseksi.

Vierailija
13/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 10:31"]

Minulla on omat epäilykseni, että Shiloh'n täydellinen poikaulkonäkö johtuu osittain myös vanhempien pakonomaisesta tarpeesta näyttämällä näyttää maailmalle, kuinka suvaitsevainen perhe he ovat. Eli kun tyttö välillä on halunnut olla laittamatta vaikka mekkoa tai "tyttövärejä" ja on sanonut haluavansa olla poika, niin vanhemmat ovat tarttuneet siihen riemuissaan, että nyt saadaan taas tehdä yksi asia epäsovinnaisesti ja pukea tyttö systemaattisesti pojaksi.

Toivon tietysti, että asia ei ole näin, vaan Shilohilla on mahdollisuus leikkiä myös ikäistensä tyttöjen kanssa ja halutessaan kääntää kelkkansa ja käyttää niitä oksettavan vaaleanpunaisia prinsessahömpötyksiä ilman että vanhemmat kokevat sen vähemmän syvälliseksi ja persoonalliseksi.

[/quote]

Ilman mitään filosofista taka-ajatusta mä olen vartoillut meidän esikoisen "prinsessaikää" nyt 10 vuotta. Ei oo näkynyt :D Ihan pienen hetken eskari-ikäisenä halusi pinkkejä vaatteita, mut sit sekin meni ohi... Mekon laittaa vain häihin ja hautajaisiin, koska (vielä) pakotan :P 

Mut meillä noi vaaleanpunaiset rimpsuhömpötykset hoitaa sitten pikkusisko. Sitäkin suuremmalla antaumuksella :D

Vierailija
14/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shilohistahan kasvaa huippukaunota aikuisena, täydelliset piirteet! Poikamaisesti pukeutuneena hän herättää vähemmän median huomiota ja saa kasvaa rauhassa lapsuuden. Verrattuna Suri Cruiseen.

Vierailija
15/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suri Cruise oppii pienestä pitäen, että nätillä ulkonäöllä pääsee pitkälle ja hakee aikuisenakin loputtomasti huomiota ulkonäöllään, muihin puoliin ei tarvitse panostaa. Salamavalot välähtelevät molempien tyttöjen elämässä läpi lapsuuden, nuoruuden ja aikuisuuden. Shilohista kasvaa näillä spekseillä tasapainoisempi aikuinen nainen kun Surista. Angelinalta ja Bradilta tietoinen veto ja ihan viisas sellainen pukea tai antaa Shilohin pukeutua poikamaisesti. Aikuisena voi sitten nauttia siitä kauniista kuorestaan mielin määrin.

Vierailija
16/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis lapsihan Shiloh on.

http://cdn02.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2013/02/pitt-rides/brad-pitt-rides-his-motorcycle-shiloh-zahara-get-froyo-04.jpg

Minä olin lapsena poikatyttö enkä halunnut pitää hameita enkä mekkoja. 16-vuotiaasta asti olen pitänyt pelkkiä hameita ja leninkejä. Pitkiä housuja pidän ehkä kerran vuodessa, inhoan niitä koko sydämeni pohjasta.

Vierailija
17/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista viis. Enemmän ihmettelen tuota nimivalintaa, kääntyy näppärästi sanoiksi Pile of Shit...

Vierailija
18/18 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on pullea sokerihiiri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi