Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oltiin miesystävän kanssa rakastuneen kaveripariskunnan luona

Vierailija
03.03.2019 |

Kylässä. He vaikuttivat kovin rakastuneilta ja tämä mies huomioi ja halasi vaimoaan lämpimästi. Oma miesystäväni jätti minut vähemmälle huomiolle vaikka muuten meillä meneekin hyvin. Luulin olevani ihanassa parisuhteessa, mutta nyt vaikutti siltä ettei meillä niin ihanaa olekaan kuin muilla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ilkeä osoittaa tunteitani muulloin kuin kahden kesken vaimoni kanssa. Silloinkin enemmän teoilla kuin sanoilla.

Vierailija
2/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syömässä hyvin harvoin tapaamieni sukulaisten luona Kööpenhminassa ja serkku toi paikalle poikaystävän, jonka kanssa kiskoi kielareita illallispöydässä. Muut yrittivät pitää oksennukset sisällään.

Pidän yököttävänä ihmisiä, jotka ovat niiiiiiiiiiiiiiiiiiin rakastuneita, että sylkeä pitää vaihtaa muiden aikana.

PS Pariskunta meni naimisiin, sai kaksi lasta ja erosi myöhemmin.

Vierailija
4/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa omaa suhdettaan vertailemaan muihin niin ei siitä hyvää seuraa. Jokainen suhde on ainutlaatuinen. Entäs kuinka sinä itse huomioit miestäsi ja jos haluat halailla ja pussailla "näytösmalliin" niin mene ja halaa+pussaa?

Vierailija
5/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ilkeä osoittaa tunteitani muulloin kuin kahden kesken vaimoni kanssa. Silloinkin enemmän teoilla kuin sanoilla.

Sama vika oli minulla exän kanssa.

Vierailija
6/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihanaa jos mies huomioi omaa vaimoaan. Ihan pelkkä käden pitäminen olkapäällä tuntuu ihanalta. Ei kukaan tahdo kylmää miestä.

Vierailija
7/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mittaat oman suhteesi toimivuutta sillä, saatko mieheltäsi huomiota enemmän kuin muut? Voi tsiisus.

Vierailija
8/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pidän jotenkin outona sitä, että vieraiden ollessa kylässä kähmitään ja nuoleskellaan, kuin jotkut teinit. Kyllä me kahdestaan hellitään ja huomioidaan toisiamme, mutta tuollainen ihmisten edessä tapahtuva toiminta vaikuttaa joltain esittämiseltä eikä asiat välttämättä niin ihanasti olekaan :)

Vierailija
9/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinikö olet, kun vertaat omaa suhdettasi jonkun toisen suhteeseen? Mitä muuta vertaat? Miehen ulkonäköä, kokoa, rahapussin paksuutta, autoa, koulutusta, työpaikkaa...? Et ansaitse tuota miestä, et ansaitse ketään, sillä yksikään mies ei ole sinulle tarpeeksi.

Vain hyvin hyvin huonolla itsetunnolla varustettu tyyppi on tuollainen ääliö. Oletko sinä muka täydellinen? Tuskin.

Vierailija
10/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläpaikan isäntäväki päätti sitten vetää kunnon teatteria. Hyi helkkari. Moukkia olivat.Eivät osanneet ottaa vieraitaan huomioon lainkaan.

Vierailija
11/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitä kun some- ja live-elämät sekoittuvat? Eli oma onnellisuus mitataan sen perusteella miltä oman elämän kuvitellaan näyttävän muiden silmissä.

Vierailija
12/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdenkeskisten juttujen tuominen toisten naaman eteen on vähän vaivaannuttavaa. Jokainen teitää että kenenkään elämä ei ole 24/7 suukottelua, halailua, puhumattakaan kähmimisestä, joten niiden harrastaminen jatkuvasti kun on vieraita kylässä, on pekkää teatteria. Sillä joko halutaan toisille vaivaantunut olo, tai antaa (valheellisesti)ymmärtää että hepäs ovat jatkuvasti kiinni toisissaan.

Mun mielestä on ihanaa ja söpöä että pariskunta huomioi toisiaan, mitä kauemmin ovat olleet yhdessä, sitä söpömpää, silleen aaaww, ihania! Mulla on yksi kaveri joka aina naisen saadessaan tuo sitä emäntäänsä koko ajan joka paikkaan näytille. Sanoo itse näin, että pitää tuoda näytille Saara, Pirkko, Linda. Kahdestaan sohvalla istuessaan ovat ihan normaalisti, mutta kun siihen tulee kolmas henkilö, nii alkaa näytösluontoinen puristelu. Hän myös puhuu sänkyjuttuja toisten kuullen. Oneksi hän on nyt sinkkuna, ja kertoi pysyvänsäkin jonnin aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi