Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keväisin tulee aina maaninen tarve muuttaa ulkomaille?

Andymccoys
03.03.2019 |

yleensä asun 1-2 v max yhdessä asunnossa, sitten tulee kevät ja jonkinlainen pakkomielle muuttaa ulkomaille reissuun. Olen asunut varmaan 15 asunnossa 15 vuoden aikana ja aina sama homma, missään ei kauaa viihdy. Mikä olisi ratkaisu ja maa jonne oikeasti voisin jäädä? tai edes säntillinen elämänrytmi ja tekemistä?

auttakaa! ei lääkkeitä kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuo ihan raamatullista

Luuk. 12:33 

Myykää, mitä teillä on, ja antakaa almuja; hankkikaa itsellenne kulumattomat kukkarot, loppumaton aarre taivaisiin, mihin ei varas ulotu ja missä koi ei turmele.

Matt. 19:21 

Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".

Mark. 10:21 

Niin Jeesus katsoi häneen ja rakasti häntä ja sanoi hänelle: "Yksi sinulta puuttuu: mene, myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaassa; ja tule ja seuraa minua".

Luuk. 18:22 

Kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: "Yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on, ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".

Hepr. 11:8 

Uskon kautta oli Aabraham kuuliainen, kun hänet kutsuttiin lähtemään siihen maahan, jonka hän oli saava perinnöksi, ja hän lähti tietämättä, minne oli saapuva.

Vierailija
2/3 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta asuntoauto, niin on helppo muutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta asuntoauto, niin on helppo muutella.

ei koska viihdyn vain Aasiassa ja muutenkin lämpimissä maissa, ei täällä Suomessa jaksa olla missäään