Kuka nainen on nyt pelkissä sukkahousuissa?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousuissa? Never. En ikimaailmassa olisi kotona sukkahousuissa, koska ällöttävämpää vaatekappaletta on vaikea keksiä. Käytin kuluneen vuoden aikana sukkahousuja kerran, kun oli sellaiset juhlat joissa oli mekon kanssa pakko olla sukkahousut (enkä halunnut ostaa sukkia + sukkanauhaliivejä tai stay-uppeja).
pelkissä sukkahousuissa oleva nainen on kyllä seksikkäintä minkä tiedän. Vielä jos ensin on päällä kylpytakki
Tuskin kukaan. Jotkut miehet voivat olla, sellaiset sukkahousufetistimiehet. Ehkä olet itsekin sellainen.
Luulenpa, että on ainakin viisi vuotta aikaa siitä kun olen käyttänyt sukkahousuja. Ei nykyään kukaan käytä kun on paljon mukavampia legginssejä. En ole vuosiin edes omistanut sukkahousuja.
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousuissa? Never. En ikimaailmassa olisi kotona sukkahousuissa, koska ällöttävämpää vaatekappaletta on vaikea keksiä. Käytin kuluneen vuoden aikana sukkahousuja kerran, kun oli sellaiset juhlat joissa oli mekon kanssa pakko olla sukkahousut (enkä halunnut ostaa sukkia + sukkanauhaliivejä tai stay-uppeja).
Samaa mieltä. Tähän aikaan illasta nainen ei tarvitse mitään vaatteita vaan tiivistä kosketusta miehiseen ihoon jonka jälkeen mutteri ja ruuvi sulahtavat toisiinsa ja maa alkaa järähdellä ja ukkonen leiskua!
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että on ainakin viisi vuotta aikaa siitä kun olen käyttänyt sukkahousuja. Ei nykyään kukaan käytä kun on paljon mukavampia legginssejä. En ole vuosiin edes omistanut sukkahousuja.
Ilmankos munaa ei tule
Kyllä meillä ollaan pelkistä sukkahousuissa tai stayupeissa. Ja tietenkin joku paita... Samoin tenava
Luulen että siitä on yli 10 vuotta kun minulla on ollut sukkahousut jalassa. Ei ärsyttävämpää vaatekappaletta olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos munaa ei tule
Olis kyllä pahin painajainen jos olisi yksin kotona sukkahousuissa ja alkaisi munaa tulemaan.
Olen joskus miehen mieliksi. Aamutakki ja sukkikset. Joskus jopa haaroista avoimet sellaiset. Käytän muutenkin aika paljon sukkiksia enkä pidä niitä mitenkään inhottavina.
MINÄ!!!
ai sori tää oli kysymys naisille...
m32
Vastaan vaikka olen mies. Viimeksi eilen illalla. Pidän kovasti siitä tunteesta kun jalassa on sukkikset tai stayupit. Kiihotun kai omasta naisellisuudestani tai jotain. Varpaatkin näyttää niin kivoilta kun ne kuultavat sukkisten läpi. Käyttäisin sukkahousuja enemmänkin, jopa arvivaatteena, jos ei olisi ne jalassa sitä jatkuvaa seisokkia :D