Tulipa taas mokailtua kännissä, VOISIN KUOLLA!
Mies vieressä katteli, kun suutelin sen kaverin kanssa ja yritin suihinkin ottaa. Juhlittiin siis eilen kimpassa. Totaalinen black out. Kaveri oli myös ollut ihmeissään ja lähtenyt nukkumaan, kun mies sanoi, että parempi mennä.
Aamulla todella noloa, varsinkaan kun en muista mitään.
Mies surullinen ja meinaa että erotaanko vai ei. Kysyi, että mitä itse oisin mieltä, jos tekisi samoin, mitä tekisin. No, olisin ihan raivona! Mies aika cool ja kysyy onko mulla ollut henkisesti paha olla. Kuitenkin kutsuu mua nyt exäksi.
Onko tästä tietä eteenpäin ja mihin. Rakastan miestäni, enkä halua erota. Yhteisiä vuosia takana yli 20 v.
Kommentit (42)
Miksi eivät laittaneet stoppia ajoissa? Syytä myös heissä, että antoivat asian tapahtua
Mitä sä valehtelet.Eikö kyse ollut sovitusti tästä että säkin saat olla miehen kaverin kanssa..
No ei kiva juttu, mutta jos mies näki kaiken, niin ei pahakaan... Toista se on pettäminen ja selän takan touhuilu.
Mitä tuota muistelemaan
Mitä tekisit, jos Miehesi pussailisi yms.. hyvän kaverisi kanssa...
Jurissa sattuu ja tapahtuu. Jos oikeesti olet pahoillasi ja muna ei mennyt pilluun niin so what!
Jos suhde tuohon loppuu, niin ei se koskaan rakkautta ollutkaan.
Noh, meen ja teen saman x 3 eli kostan niin että tuntuu. En sano tietenkään sano mitään. Kauankohan jaksan tätä...?
Ei kiva juttu, mutta ei tuo ole syy jättää toista, jos rakastaa. Avoimesti tehty kännimoka, jolla haetaan vastakkaisen puolen huomiota. Eikö miehesi rakasta sinua?
Mammat saa aina anteeksi kännisekoilut... Niitä pitää aina ymmärtää.. Miksi..?
No mutta toihan on ihan eri asia, akkas teki sen sun nähden! Kasva mieheksi, daiju!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 16:28"]
Noh, meen ja teen saman x 3 eli kostan niin että tuntuu. En sano tietenkään sano mitään. Kauankohan jaksan tätä...?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 16:20"]
Mitä tekisit, jos Miehesi pussailisi yms.. hyvän kaverisi kanssa...
[/quote]
Moniko perusjamppa katsoo vierestä kun akka yrittää ottaa suihin toiselta mieheltä?Moni ois keskeyttänyt touhut jo suuteluasteelle.
Miehet on syyllisiä.. Vaikka ne tekee kaiken..
Ihme kyllä, pieni wiski auttaa.. Mitenkäs te, Arvon kanssa kuulijat tekisitte... a) ERO b) Kostatte c) pieraisette ja aloitatte imuroinnin...
[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 15:58"]
Siis miettikää arvon Naiset, jos miehenne tekisivät samanlaisesti, niin mitä tekisitte??
[/quote]
Minä ainakin katsoisin innoissani vieressä. Olis kyllä aika komiaa nähdä kun mies touhuaa toisen naisen tai miehen kanssa.
Eikös se oon niin, että kaiken voi tehdä minkä toinenkin???
Miten tääkin nyt saatin käännettyä niin, että oli tuon ap:n miehen vika?
Jos ap olisi kertonut, että kun pussasi miehen kaveria, mies alkoi karjua heille ja heitti kaverinsa rappuun, siihen olisi kommentoitu että "Teit väärin mutta äijäskin on hullu", "Mä en olis tuollaisen karjujan kanssa joka ei osaa keskustelemalla selvittää asioita" ym.
Eli:
- Jos mies pettää, se on miehen vika
- Jos nainen pettää, sekin on miehen vika
- Jos mies ei raivostu kun nainen pettää, se on munaton vellihousu
- Mutta: Mieshän ei myöskään SAA raivostua! Pitää pystyä keskustelemaan avoimesti, raivoaminen osoittaa että on mustasukkainen ja aggressiivinen pöpipää!
???
Suosittelen kyllä EROA. Tuossahan kyllä selkeesti huomaa, että Nainen on velliperse...
Jos olisin mies, niin menisin ehdottomasti kokeilemaan vieraita!
Vaimosi rajapyykin veto meni tosiaan liian pitkälle.. Tee sama :)
Kännisekoilua, ei tuon takia ainakaan erota kannata.