FB:sta on tullut joku mietelauseiden jakopaikka.
Alkaa oikeesti mennä hermot, kun ihmisillä ei ole mitään muuta päivitettävää kuin jakaa näitä helvetin mietelauseita ja hassuja kuvia ym. paskaa. Ei niillä maailma parane, ne vaan vituttaa kun niitä jaellaan hulluna eikä seinällä muuta näy.
Lopettakaa!
Kommentit (6)
FB on pelkkää kyttäystä, arvostelua ja kostoa. Kytätään toisia että kirjoittaako se jotain. Jos ei kirjoita/jaa mulle, niin en jaa minäkään kostoksi. JA kikkia kommentteja arvostellaan.
Lähtekää pois koko fb:stä. Melko turha paikka kaikin puolin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 23:44"]
Lähtekää pois koko fb:stä. Melko turha paikka kaikin puolin.
[/quote]
Olen tuon 2:n kirjoittaja. Mä lähinkin vähän aikaa sitten.. se on niin arse paikka nykyään, vielä varmaan joku hmm.. 4 vuotta sitten se tarjosi paljon enemmän, sai suunnitella sivunsa jne.., nyt vaan pelkkää mainostamista ja kuka tykkää kenenkin vauva-kuvasta ja osallistuu kilpailuihin ja on huolestunut fb-sivun kautta Itämeren tilanteesta. iuh..
Satunnainen lainattu kuva tai aforismi ei haittaa, mutta jatkuvalla syötöllä putkahtavat sellaiset ovat kyllä hieman rasittavia. Arvostan omia mielipiteitä enemmän.
Älä muuta vikise!! Ja olen huomannut että niitä positiivisuus päivässä piristää -lauseita jakavat ovat niitä, jotka vaivoin saavat sanottua "hei" eikä varmasti ole hymynvirettäkään huulilla. ..tai sit mun naama ei vaan miellytä ;)
Ja tosiystävä-kliseitä viljelevät ovat riidoissa vähän väliä ties kenen kanssa ja syistä tyyliin "se oli tolle yhelle sanonu, et mun tapetit ei oo sen mieleen. Se luulee olevansa niin paljon parempi ku niillä on se mersuki".