Ero tulossa 20 vuoden jälkeen
Pettynyt ja surullinen olo. Silti toiveikas, ehkä elämällä on vielä tarjottavaa. Kadunko eroa myöhemmin?
Kommentit (16)
Tuskin kadut. Kunhan itkusi itket ja pettymyksesi käsittelet, hyvinkin koet vain helpotusta ja uutta elämäniloa. Ehkä kärsimystä vuosi tai pari, mutta tuskinpa sitten palaisit enää samaan, jos noin nyt jo tuntuu.
Millaista on ollut sen 20 vuoden aikana? Aika oleellista.
Ylä- ja alamäkiä on ollut. Onko eroaminen helppo ratkaisu, en tiedä. Valitettavasti taloudelliset seikat pitää yhdessä. Jollain tapaa puolisosta välitänkin, mutta 90% ajasta hän inhottaa. Tämä on kai sitä erilleen kasvamista. Kai. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ylä- ja alamäkiä on ollut. Onko eroaminen helppo ratkaisu, en tiedä. Valitettavasti taloudelliset seikat pitää yhdessä. Jollain tapaa puolisosta välitänkin, mutta 90% ajasta hän inhottaa. Tämä on kai sitä erilleen kasvamista. Kai. Ap
Eli tulkitsen viesteistäsi, että sinä olisit eron vireillepanija? Ymmärränkö oikein?
Rankkaa se ero on,mutta ei voi tietää ,mikä nurkan takana odottaa,hyvä vai paha. Voi helpotta elämä tai tulla vielä pahemmaksi.
Mitä olette tehneet avioliiton pelastamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, minä haen eroa yksin. Ap
Paha nainen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, minä haen eroa yksin. Ap
No kerro vähän enemmän. Miksi puoliso inhottaa?
Aina on parempi olla sinkku, kuin huonossa/kuormittavassa suhteessa
Olen niin samoissa tunnelmissa. Itse en koe asiaa tällä hetkellä suuren pettymyksenä. Olen sitä ajatusta jo niin kauan hautonut. Olen pettynyt lähinnä siihen, etten ole vielä lähtenyt, vaikka toinen inhottaa päivä päivältä enemmän ja enemmän. Ja vaikka seksikin ainoastaan inhottaa. Mitään Katastrofia tässä ei mukana ole, ei väkivaltaa, ei päihteitä tms.
Nykyään vitsit eivät enää naurata. Ruoka suussa puhuminen, navan kaivaminen ja pierreskely ällöttää aina vaan enemmän.
Riippuu millainen ihminen olet. Jos on taipumusta itsesääliin niin ennuste ei ole hyvä.
Tuskin kadut, jos olet pitkään miettinyt. Itse vetkuttelin eroa. Sitten ihastuin toiseen mieheen ja sitten lopulta ero vireille. Harmitti hirveästi, että en ollut eronnut aiemmin, vaan tuo kolmas osapuoli siihen sotkeutui.
Elämä muuttui todella eron myötä. Nyt vasta tajuan kuinka huono suhde minulla oli.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin samoissa tunnelmissa. Itse en koe asiaa tällä hetkellä suuren pettymyksenä. Olen sitä ajatusta jo niin kauan hautonut. Olen pettynyt lähinnä siihen, etten ole vielä lähtenyt, vaikka toinen inhottaa päivä päivältä enemmän ja enemmän. Ja vaikka seksikin ainoastaan inhottaa. Mitään Katastrofia tässä ei mukana ole, ei väkivaltaa, ei päihteitä tms.
Nykyään vitsit eivät enää naurata. Ruoka suussa puhuminen, navan kaivaminen ja pierreskely ällöttää aina vaan enemmän.
Onko teillä lapsia?
Kadut, koska edes kyselet sellaista.