Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tulossa 20 vuoden jälkeen

Vierailija
02.03.2019 |

Pettynyt ja surullinen olo. Silti toiveikas, ehkä elämällä on vielä tarjottavaa. Kadunko eroa myöhemmin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadut, koska edes kyselet sellaista.

Vierailija
2/16 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kadut. Kunhan itkusi itket ja pettymyksesi käsittelet, hyvinkin koet vain helpotusta ja uutta elämäniloa.  Ehkä kärsimystä vuosi tai pari, mutta tuskinpa sitten palaisit enää samaan, jos noin nyt jo tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu eron syistä.

Vierailija
4/16 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on ollut sen 20 vuoden aikana? Aika oleellista.

Vierailija
5/16 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä- ja alamäkiä on ollut. Onko eroaminen helppo ratkaisu, en tiedä. Valitettavasti taloudelliset seikat pitää yhdessä. Jollain tapaa puolisosta välitänkin, mutta 90% ajasta hän inhottaa. Tämä on kai sitä erilleen kasvamista. Kai. Ap

Vierailija
6/16 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylä- ja alamäkiä on ollut. Onko eroaminen helppo ratkaisu, en tiedä. Valitettavasti taloudelliset seikat pitää yhdessä. Jollain tapaa puolisosta välitänkin, mutta 90% ajasta hän inhottaa. Tämä on kai sitä erilleen kasvamista. Kai. Ap

Eli tulkitsen viesteistäsi, että sinä olisit eron vireillepanija? Ymmärränkö oikein?

Vierailija
7/16 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä haen eroa yksin. Ap

Vierailija
8/16 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa se ero on,mutta ei voi tietää ,mikä nurkan takana odottaa,hyvä vai paha. Voi helpotta elämä tai tulla vielä pahemmaksi.

Vierailija
9/16 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette tehneet avioliiton pelastamiseksi?

Vierailija
10/16 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha nainen

Vierailija
11/16 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro vähän enemmän. Miksi puoliso inhottaa?

Vierailija
12/16 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on parempi olla sinkku, kuin huonossa/kuormittavassa suhteessa

Vierailija
13/16 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin samoissa tunnelmissa. Itse en koe asiaa tällä hetkellä suuren pettymyksenä. Olen sitä ajatusta jo niin kauan hautonut. Olen pettynyt lähinnä siihen, etten ole vielä lähtenyt, vaikka toinen inhottaa päivä päivältä enemmän ja enemmän. Ja vaikka seksikin ainoastaan inhottaa. Mitään Katastrofia tässä ei mukana ole, ei väkivaltaa, ei päihteitä tms. 

Nykyään vitsit eivät enää naurata. Ruoka suussa puhuminen, navan kaivaminen ja pierreskely ällöttää aina vaan enemmän. 

Vierailija
14/16 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen ihminen olet. Jos on taipumusta itsesääliin niin ennuste ei ole hyvä.

Vierailija
15/16 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kadut, jos olet pitkään miettinyt. Itse vetkuttelin eroa. Sitten ihastuin toiseen mieheen ja sitten lopulta ero vireille. Harmitti hirveästi, että en ollut eronnut aiemmin, vaan tuo kolmas osapuoli siihen sotkeutui.

Elämä muuttui todella eron myötä. Nyt vasta tajuan kuinka huono suhde minulla oli.

Vierailija
16/16 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin samoissa tunnelmissa. Itse en koe asiaa tällä hetkellä suuren pettymyksenä. Olen sitä ajatusta jo niin kauan hautonut. Olen pettynyt lähinnä siihen, etten ole vielä lähtenyt, vaikka toinen inhottaa päivä päivältä enemmän ja enemmän. Ja vaikka seksikin ainoastaan inhottaa. Mitään Katastrofia tässä ei mukana ole, ei väkivaltaa, ei päihteitä tms. 

Nykyään vitsit eivät enää naurata. Ruoka suussa puhuminen, navan kaivaminen ja pierreskely ällöttää aina vaan enemmän. 

Onko teillä lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän