Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset eivät ymmärrä tai eivät suostu ymmärttämään kiusaamisen

Vierailija
02.03.2019 |

vaikutuksia minuun. En minä tahallani vello täällä yhä. Mutta en näe sitä omaa vahvuuttani. En pysty näkemään sitä. Kun minua kehutaan jostain niin en pysty sisäistämään sitä. Tämä kuulostaa niin tyhmältä, kun vielä tiedostan asian itsekin. En vain pysty tekemään mitään, kun pelkään samanlaista kohtelua kuin aikoinaan. Joku vain tulee ja vetää maton jalkojen alta. "Oikeastiko luulit, että sinusta olisi johonkin? Se oli vain vitsi. Tai kuuluu vain sanoa noin. Et sinä oikeasti ole mitään."

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään vain niin hirveästi sen alkavan uudelleen ja kaiken tapahtuvan taas. Se toistuu ja toistuu. En pääse mihinkään pakoon. Joku tekoni voi saada sen tapahtumaan taas.

ap

Vierailija
2/5 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala puhua samalla tavalla kaikille muille. Vedä matto kaikkien alta ja sano, että ihan vitsillä sua on kehuttu tähänkin asti. Kun itse tajuat, mikä tolvana olet, pystyt asettamaan kiusaajan sanat oikeisiin mittasuhteisiin. Kuka tahansa kykenee henkiseen väkivaltaan ja muiden mitätöintiin. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, puhumattakaan siitä, että he olisivat oikeassa. 

Sitten pyydät muilta anteeksi ja sanoit, että toimit noin vain koska sinulla oli paha olo. 

Vierailija
4/5 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala puhua samalla tavalla kaikille muille. Vedä matto kaikkien alta ja sano, että ihan vitsillä sua on kehuttu tähänkin asti. Kun itse tajuat, mikä tolvana olet, pystyt asettamaan kiusaajan sanat oikeisiin mittasuhteisiin. Kuka tahansa kykenee henkiseen väkivaltaan ja muiden mitätöintiin. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, puhumattakaan siitä, että he olisivat oikeassa. 

Sitten pyydät muilta anteeksi ja sanoit, että toimit noin vain koska sinulla oli paha olo. 

Tällä uppoaa vaan entistä syvemmälle epätoivoon. Neuvoitko tahallasi väärin?

Vierailija
5/5 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä pysty. Tiedän kuinka pahalta se tuntuu. Sitä paitsi minulla on vaikeuksia edes kohdata tuntematonta ihmistä saati, että rupeaisin henkiseen väkivaltaan häntä kohtaan. En usko, että kyseinen toimintamalli auttaisi minua huomaamaan mitään eikä anteeksipyyntö hyvittäisi tekemääni. Mainitsemasi perustelu on täysin mitätön. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän