Ihanaa sain saunavuoron tänään ekaa kertaa piiiitkästä aikaa pääsen saunomaan
Kommentit (12)
saunominen on minunkin rentoutumiskeino
tosin saunon joka toinen päivä, kun oma sähkösauna
eihän mikään mökillä puusaunaa voita, kuikan huutoa, ja vihtaa..
Saunapuhdasta oloa ei voita mikään! 😊
Onnittelut! Siellä sielu lepää kyllä. Mulla on saunapäivä vasta huomenna.
Mulla on sauna, mutta harvoin käytössä. Käytän sitä varastona lähinnä.
Pitikö saunavuoron jälkeen tulla piste tai pilkku?
Miksi et ole käynyt saunomassa esim. uimahallissa? Me saunomme omassa saunassa vähintään joka toinen päivä, on puilla lämpiävä kiuas omakotitalossa ja omasta metsästä klapit.
Itse pääsen tänään kaverin luokse saunomaan enkä malta oottaa. Mies puolestaan lähti oman kaverinsa luo saunomaan. Mulla tulee aina välillä kyllä käytyä uimahallissa ihan pelkästään sillä verukkeella että siellä pääsee saunaan. Niin ihanaa kun on lauantai-ilta, hyvää ruokaa, sauna, olutta ja hömppäsarjoja telkkarista ystävän kanssa tiedossa!
Onnea! Mullakin tänään saunavuoro. Se on aina viikon kohokohta. Olen perunut joskus menojakin, jotta pääsen saunaan. Ja pyytänyt vieraita tulemaan joko ennen tai jälkeen saunan, koska haluan saunoa rauhassa.
Minä en ole käynyt saunassa pian kolmeenkymmeneen vuoteen. Täällä missä asun, ei sanunoja tunneta eikä ole.
En edes kaipaa. Muistan kun silloin aikoinaan Suomessa kun olin lapsi ja nuori, saunassa tuli aina paha olo ja saunan pääle sain makailla sängyssä kun heikotti niin. Ei mikään miellyttävä muisto. Ja kävi sitten kotisaunassa tai muualla, aina sama.
Mullakin ois sauna ja vapaa ilta, mutta tulin käyneeksi jo aamulla suihkussa, enkä haluais pestä hiuksia kahta kertaa samana päivänä.
Saunominen omassa puusaunassa on ihan parasta rentoutumista. On ihanaa jäädä vielä muun perheen poistuttua lauteille jälkilämpöön makoilemaan.