Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä teillä tehtiin hiihtolomalla?(Etelä-Suomi!)

Vierailija
22.02.2013 |

Lasten iät?

Oliko koko perhe lomalla?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää isomummua moikkaamassa Pohjanmaalla. Muuten hiihdetty, lasketeltu, uitu, pulkkailtu, luisteltu, retkeilty ihan kotipaikkakunnalla. Lisäksi leivottu, grillattu makkaraa pihalla, saunottu, kyläilty jne. Huippukivaa, koko perhe lomalla. Lapset 6 ja 9.

Vierailija
2/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me matkustettiin yöjunalla Lappiin mökille. Käytiin Ruotsin puolella ja laskettelemassa/hiihtämässä pari kertaa. Miehen suku on kotoisin pohjoisesta. Jos emme olisi menneet sinne, olisimme silti käyneet laskettelemassa ja hiihtämässä. Lunta on kaikkialla Suomessa. Mukana oli koko perhe; minä, mies, 10 v. tyttö ja kissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin levillä 5 päivää. Pelkästään laskettelemassa. Lapset 12 ja 10. Yh olen, eli koko perhe.

Vierailija
4/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma meni vähän piloille, kun oltiin miehen kanssa kipeitä eli kotona lähinnä oltiin. Leffassa käytiin ja lapsi ollut kaverin kanssa ulkona. Luistelemaan piti mennä mutta jäi sekin, kun sairastuttiin mutta ei näille voi mitään. Pääsiäiskortit askarreltiin valmiiksi ja on suunniteltu synttäreitä.

Vierailija
5/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käyty elokuvissa, hiihdetty, pulkkamäessä + makkaraa grillaamassa käyty, kylpylässä meni yks päivä ja Huimalassa toinen päivä. 

Kotona löhöilty ja syöty "mitä mieli tehnyt". Nukuttu pitkään ja lapset on saaneet extrapeliaikaa. 

Kivaa ollut!

Lapset 3v ja 7v. Mies töissä ja minä kotona.

Vierailija
6/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina oltiin kampaajalla. Tiistaina kävin lääkärissä. Kahdelle vanhimmalle lapselle tuli kaveri Turusta yökylään. Keskiviikkona käytiin kuopuksen kanssa Lastenklinikalla. Torstaina kävin hierojalla ja vanhimmalle lapselle tuli kaveri kylään. Tänään olin sairaalakäynnillä. Lapset roikkuneet netissä. Lapset 16v, 15v ja 13v.

Vierailija
7/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levillä koko perheellä. On nautittu talvesta oikein urakalla. Lapset 12 ja 14v joka päivä rinteessä, me vanhemmat murtsikkaa hiihtämässä. Saunottu ja nautittu vain oleilusta. Aamulla lähdetään ajelemaan kotia kohti. Yksi yö matkalla yövytään omalla mökillä ja sitten alkaakin arkinen aherrus.

Vierailija
8/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi kivoilta teidän lomat :)

Ap

Vierailija
9/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 4 vuotta. Oltiin lomalla koko perhe (ollaan miehen kanssa opettajia, joten siksi loma tällä viikolla). Oltiin kolme päivää kylpylässä, sitten yhtenä päivänä mummolassa, tänään luistelemassa ja huomenna hiihtämään. Huomenna tulee ehkä tuttavaperhe kylään.

Vierailija
10/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin Vuokatissa.

Hiihdettiin, lasketeltiin  ja käytiin kylpylässä.  11-v nuorimies saatiin myös mukaan ladulle.ja hiihdettiin jopa 20 km:n lenkki.

Oli oikein mukavaa ja rentouttavaa.

Nyt kotona viikonloppu! 

Vierailija
11/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 13v, 11v ja 7v. Oltiin koko perhe lomalla, mutta kotosalla. Ehdittiin käydä:

- 2kertaa jäähallissa luistelemassa

- 2kertaa laskettelemassa

- Keilaamassa

- Kylpylässä ja uimassa

- Kyläreissu ja kaveriperhe kylässä

- Lapsilla kullakin yksi yökyläkaveri

- Kahdella vanhemmalla lapsella muutamat treenit

- Shoppailemassa

- Nähtiin mummoja

- Yksi lääkärireissu

Vierailija
12/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettiin pulkkamäkeä, luisteltiin, käytiin kahtena päivän kavereilla kahvittelemassa ja leikkimässä, käytiin lelukaupassa, käytiin ravintolassa syömässä. Lapset 2v ja 4v. Mies oli töissä.

Vierailija
13/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaa tokaluokkalainen lomaili. Oli Lapissa kummilassa. Oli ollu ihana loma 

Vierailija
14/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastettiin :( Ensin ekaluokkalainen sai flunssan, sitten isä ja lopuksi minä.

Vierailija
15/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastettiin, äiti ja kolme alle kouluikäistä kotona, isä töissä.

Vierailija
16/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on sairasteltu koko loma ja viikko sitä ennenkin. Nyt on ilmeisesti vielä vatsatauti tulossa kylään.

Tapahtumasaldo:

- esikoinen pääsi osallistumaan kerran laskettelukurssiin (piti olla koko loman)

- raahauduttu kerran Ikeaan

- kaksi kertaa ruokakaupassa

- kerran kuopuksen kanssa kirjastossa ja kodin anttilassa pikaisesti. Tuliaisena sieltä vatsatauti influenssaperheeseen.

Tätä se meidän perheen lomailu...

Vierailija
17/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä päivänä kävimme lääkärissä jossa meni melkein koko päivä. Sen jälkeen olemme käyneet leffassa ja Korkeasaaressa. Poika leikkinyt kaveriden kanssa pari päivää. Lomalla olen ollut äiti ja koululaispoika, mies töissä. Olemme myös suunnitelleet huomista juhlaa. Tänään olisi vielä leipomista, pölyjen pyyhintä ja vessojen pesu listalla. Jos jaksan ja ehdin imuroin yläkerran ja vaihdan lakanat.

Vierailija
18/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Karibialta. Reilu viikko vielä jäljellä ja koko perheen voimin ollaan.

Vierailija
19/19 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä menee 50 tuntia laskettelurinteessä rikki sunnuntaina:) Ja aloitti lajin vasta viime lauantaina:D En ymmärrä miten jaksaa, itse olin rinteessä 1,5h

Ihan kotosalla ollaan, vanhemmat töissä. Viedään tyttö rinteeseen klo 09 ja pakotetaan kotiin iltamyöhällä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme