Missä kannattaa myydä?
Hei, minulla on ylimääräisiä astioita ja pienelektroniikkaa jotka haluaisin myydä pois. Mihin ne kannattaisi laittaa myyntiin? Mistä ihmiset nykyään ostavat?
Ja minun on hirveän vaikea laittaa näille tuotteille hintalappua. Huuto.net olisi helppo, koska silloin ostaja tavallaan määrittäisi hinnan enkä minä. Olen kuullut, että siellä on kävijät hiipumaan päin, eli haluaisin tietää, että onko sen kauppapaikan suhteen vielä toivoa vai pitäisikö etsiä jokin paikka muualta.
Olen kuullut, että facebookissakin on kaikenlaisia osto/myynti ryhmiä. Mistä ja miten ne sieltä löytäisi? Asun sen verran pienellä paikkakunnalla, että tämän kaupungin nimellä tuskin mitään löytyy ja jos löytyy niin ei sieltä varmastikaan ostajaa löydy.
Kommentit (7)
No, mä oon antanu kaikein Pelastusarmeijalle, Kierrätyskeskukseen tai vieny Fidaan. Jotain ihan yksittäisiä juttuja myyny Huutiksesssa. Riippuu tosi paljon, että onko trendikkäitä, että meneekö Huutiksessa.
Noh, ne astiat on Iittalaa, Arabiaa ja Pentikkiä. Että en viittis ihan ilmaiseksi antaa.
Ja kyllä mä osan tavaroista pistin ihan ilmaiseksi kiertoon, nyt on vaan jäljellä ne tuotteet joista voisi muutaman euron jossain kirppiksellä vielä saada.
Olin vaan vähän huolissani kun olen kuullut, että huuto.net olisi hiljentymässä.
Facesta on löytänyt yhtään osto/myynti ryhmää 50 km säteellä asuinpaikastani.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 16:15"]
Onko pentikiltä Vekki-sarjaa?
[/quote]
Ei valitettavasti!
Ap
Mitä sinulta löytyy? Lähinnä kiinnostaa Arabia ja Iittala
Eikö kukaan tiedä? Ne muutama jotka on viestin avanneet on varmaan pettyneet kun en ollutkaan myymässä itteeni!
Ap