Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika tyyristä oli kampaajalla käynti alv uudistuksen jälkeen....

Vierailija
22.02.2013 |

Lyhyiden hiusten väripaketti, leikattiin latvat (2 väriä)+ kosteuttava hoito 178e!!!!!!!!! Meinasin oikeesti pyörtyä kassalla. Hinta on nyt aika järkyttävä, vaikka mielelläni maksan ammattitaitoiselle kampaajalle (käyn samalla tyypillä). Mutta rajansa kaikella .Espoossa asun.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Mitenköhän Lahdessa? Minulla on pitkät hiukset, aika varattu ensi viikolle jolloin tarkoitus olisi leikata kuivia pois ja värjätä tyvi sekä sävyttää liukuvärjäys. 

Vierailija
2/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaaja ei laskenut hintoja ollenkaan silloin kun tämä alv-kokeilu alkoi. Mutta nosti kyllä heti kun kokeilu päättyi ja alv nousi. Kuittia ei anna koskaan, joten harmaan talouden puoleen mennee. 

Harmittaa vietävästi, en tykkää tukea harmaata taloutta, mutta kampaaja on tosi hyvä, ja pidän hänestä ihmisenäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeesti kysellä hintoja etukäteen, tai käydä netissä tsekkaamassa hinnat. Onneks oli rahaa tarpeeks tilillä, en edes ajatellut miten kallista se nykyään on! Viimeks kävin marraskuussa. ap

Vierailija
4/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeesti kysellä hintoja etukäteen, tai käydä netissä tsekkaamassa hinnat. Onneks oli rahaa tarpeeks tilillä, en edes ajatellut miten kallista se nykyään on! Viimeks kävin marraskuussa. ap

Vierailija
5/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh. Aivan järjetön hinta. Kuinka raskitte käydä laitattaa hiuksia parturissa? Itsellälkin pitäisi aika varata leikkaukseen (maksaa kai 30-40eur), mutta värin ostin kaupasta. En vain raski maksaa 150euroa...vaikka bruttotulot vuodessa yli 50te ja muutoinkin talous kunnossa.

Vierailija
6/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi värjäsin tällä viikolla itse hiukseni. Voin käydä lyhentämässä parturissa. Mulla ei olisi todellakaan varaa maksaa 180n euron parturia. Pikkasen hyvät provikat. Paljos partureiden alv on. Itellä alv 24 omalla alalla. Eikä se yhden prosentin alvin nosto paljoa hintoja nostanut. Kiskuri tuo parturi, huojaa huikeita hintoja alvin nimeen.

Vierailija
7/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaaja on todella hyvä ja tietää mitä haluan. Kikkailen värien kanssa, joten kampaaja osaa laittaa just oikeät sävyt jne. Siksi oon käynyt samalla jo aika pitkään. Itse en osaa/uskalla värjäillä, mutta täytyy miettiä kun hinnat noin pilvissä. Onneks malli on nyt sellainen, että se saa kasvaa eikä silti näytä pahalta (kaulaan asti ylettyvä).

ap

Vierailija
8/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin maanantaina kolmen teinitytön kanssa:

Minulle latvojen tasaus (reilu 5cm) + otsis. Pitkiin hiuksiin kahta väriä.

16-vuotiaalle täysi leikkaus + väri

15-vuotiaalle latvojen tasaus+ kahta väriä pitkiin hiuksiin

13-vuotiaalle leikkaus + raidat

Yhteensä 240 € Helsingissä.

Vierailija
9/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9! Missä käyt jos saan udella? ;) ap

Vierailija
10/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään alv-juttu ei noita hintoja selitä kyllä! Mahtaa olla parturit aika varakkaita noilla hinnoilla

Vierailija
11/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn parturissa yhdellä maahanmuuttajalla (oikein mukava mies Iranista) eikä se kehtaa pyytää kuin 8e latvojen tasauksessa ja föönuksesta, ei pesua. Eikä se onneksi edes puhu mitään. En ole vielä kysynyt mitä värjäys maksaisi. Haluaisin ehkä tukea hänen yritystään enemmänkin mutta yritän kasvattaa hiuksia joten harvoin tulee käytyä.

Vierailija
12/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ite käy enää pk-seudulla kampaajalla, hinnat ihan hirvittävät. Käyn Virossa tai sitten esimerkiks Turussa eräässä sivummalla olevassa kampaamossa, jossa leikkaus&muotoilu&väri&raidat on satasen luokkaa.

Vierailija
13/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Virossa millaiset hinnat? Jos uskaltais kokeilla..

ap

Vierailija
14/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kävin just tiistaina: pitkien hiusten leikkuu (latvat+kerrostus) ja värjäys 85€ 

Helsingin Kannelmäessä, aina on saanut olla tyytyväinen lopputulokseen :) 

Vierailija
15/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 14:34"]

9! Missä käyt jos saan udella? ;) ap

Malmin parturikampaamo

[/quote]

Vierailija
16/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia eroja hinnoissa. Ihan pk-seudullakin..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme