Aika tyyristä oli kampaajalla käynti alv uudistuksen jälkeen....
Lyhyiden hiusten väripaketti, leikattiin latvat (2 väriä)+ kosteuttava hoito 178e!!!!!!!!! Meinasin oikeesti pyörtyä kassalla. Hinta on nyt aika järkyttävä, vaikka mielelläni maksan ammattitaitoiselle kampaajalle (käyn samalla tyypillä). Mutta rajansa kaikella .Espoossa asun.
Kommentit (16)
Mun kampaaja ei laskenut hintoja ollenkaan silloin kun tämä alv-kokeilu alkoi. Mutta nosti kyllä heti kun kokeilu päättyi ja alv nousi. Kuittia ei anna koskaan, joten harmaan talouden puoleen mennee.
Harmittaa vietävästi, en tykkää tukea harmaata taloutta, mutta kampaaja on tosi hyvä, ja pidän hänestä ihmisenäkin.
Kannattaa oikeesti kysellä hintoja etukäteen, tai käydä netissä tsekkaamassa hinnat. Onneks oli rahaa tarpeeks tilillä, en edes ajatellut miten kallista se nykyään on! Viimeks kävin marraskuussa. ap
Kannattaa oikeesti kysellä hintoja etukäteen, tai käydä netissä tsekkaamassa hinnat. Onneks oli rahaa tarpeeks tilillä, en edes ajatellut miten kallista se nykyään on! Viimeks kävin marraskuussa. ap
Huh, huh. Aivan järjetön hinta. Kuinka raskitte käydä laitattaa hiuksia parturissa? Itsellälkin pitäisi aika varata leikkaukseen (maksaa kai 30-40eur), mutta värin ostin kaupasta. En vain raski maksaa 150euroa...vaikka bruttotulot vuodessa yli 50te ja muutoinkin talous kunnossa.
Onneksi värjäsin tällä viikolla itse hiukseni. Voin käydä lyhentämässä parturissa. Mulla ei olisi todellakaan varaa maksaa 180n euron parturia. Pikkasen hyvät provikat. Paljos partureiden alv on. Itellä alv 24 omalla alalla. Eikä se yhden prosentin alvin nosto paljoa hintoja nostanut. Kiskuri tuo parturi, huojaa huikeita hintoja alvin nimeen.
Mun kampaaja on todella hyvä ja tietää mitä haluan. Kikkailen värien kanssa, joten kampaaja osaa laittaa just oikeät sävyt jne. Siksi oon käynyt samalla jo aika pitkään. Itse en osaa/uskalla värjäillä, mutta täytyy miettiä kun hinnat noin pilvissä. Onneks malli on nyt sellainen, että se saa kasvaa eikä silti näytä pahalta (kaulaan asti ylettyvä).
ap
Käytiin maanantaina kolmen teinitytön kanssa:
Minulle latvojen tasaus (reilu 5cm) + otsis. Pitkiin hiuksiin kahta väriä.
16-vuotiaalle täysi leikkaus + väri
15-vuotiaalle latvojen tasaus+ kahta väriä pitkiin hiuksiin
13-vuotiaalle leikkaus + raidat
Yhteensä 240 € Helsingissä.
9! Missä käyt jos saan udella? ;) ap
Mikään alv-juttu ei noita hintoja selitä kyllä! Mahtaa olla parturit aika varakkaita noilla hinnoilla
Käyn parturissa yhdellä maahanmuuttajalla (oikein mukava mies Iranista) eikä se kehtaa pyytää kuin 8e latvojen tasauksessa ja föönuksesta, ei pesua. Eikä se onneksi edes puhu mitään. En ole vielä kysynyt mitä värjäys maksaisi. Haluaisin ehkä tukea hänen yritystään enemmänkin mutta yritän kasvattaa hiuksia joten harvoin tulee käytyä.
En ite käy enää pk-seudulla kampaajalla, hinnat ihan hirvittävät. Käyn Virossa tai sitten esimerkiks Turussa eräässä sivummalla olevassa kampaamossa, jossa leikkaus&muotoilu&väri&raidat on satasen luokkaa.
Onko Virossa millaiset hinnat? Jos uskaltais kokeilla..
ap
Ite kävin just tiistaina: pitkien hiusten leikkuu (latvat+kerrostus) ja värjäys 85€
Helsingin Kannelmäessä, aina on saanut olla tyytyväinen lopputulokseen :)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 14:34"]
9! Missä käyt jos saan udella? ;) ap
Malmin parturikampaamo
[/quote]
Aikamoisia eroja hinnoissa. Ihan pk-seudullakin..
ap
:O
Mitenköhän Lahdessa? Minulla on pitkät hiukset, aika varattu ensi viikolle jolloin tarkoitus olisi leikata kuivia pois ja värjätä tyvi sekä sävyttää liukuvärjäys.