Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten helpotat flunssaista oloa, auttaako nenäkannu oikeasti?

Vierailija
02.03.2019 |

Vinkkejä flunssan selättämiseen tähän, kiitos! Ärsyttävä flunssa iski ja olo on kuin jyrän alle jääneellä. Antakaa vinkkejä, miten helpottaa oloa. Äh, olen aikuinen ihminen ja tiedän kyllä ne jutut; kuumaa juomaa ja lepoa.

Auttaako nenäkannu häätämään flunssan nopeammin pois? Mitä teette kun olette flunssassa? Tai minkälainen teidän flunssa yleensä on? Onko se sellainen että ei haittaa mitään, vai sellainen kuin mulla että olen melkein kaksi viikkoa kanttuvei?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun flunssan ensi oireetviskevät käyttöön suihkutettava sinkki ja suihkutetaan ohjeen mukaan eli alkuun tihrösti.nyt kahdessa flunssassa ollut käytössä ja voin lämpimästi suositella. Lyhensi nuhaa, ei tullut yskää.

Aiemmin luotin kuumaan hunajaan ja mehuun, sekä ylimääräisiin vitamiiniannoksiin heti oireiden alkaessa. Mutta sinkki tuntuu toimivan parhaiten.

Vierailija
2/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko viime viikon flunssassa ja oloa helpotin lähinnä särkylääkkeillä ja codetabseilla. Nenäliinoja kului monta pakettia. Töissä olin koko viikon kuitenkin ja iltaisin ihan uupunut. Vieläkin on melko voimaton olo, vaikka olen ollut lomalla tämän viikon. Nenäkannua en suostu kokeilemaankaan. Inhottaa ajatuskin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkiä olen minäkin kuullut monen suosittelevan. En ole vain itse saanut aikaiseksi hankkia sitä. - 2

Vierailija
4/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkannu ei juuri nopeuta paranemista, mutta helpottaa huomattavasti oloa. Erityisesti flunssa-aamut ovat vähemmän tuskaisia kun yön aikana tukkeutuneet hengitystiet saa huuhdottua auki.

Vierailija
5/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aikas nuija! Paranemisnopeuteen ei mikään vaikuta.

"myyjien" kassakonetta voit kilisyttää rajattomasti.

Nenäkannu auttaa joidenkin oireisiin marginaalisesti. Tilasin kiinasta 72 snt, postikuluinee,´n.

Vierailija
6/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenäkannu auttaa joidenkin oireisiin marginaalisesti. Tilasin kiinasta 72 snt, postikuluinee,´n.

Kiitos vaan sinullekin vastauksestasi, nuija.

Tokihan minä tiedän, että flunssaan ei ole "lääkettä", jolla sen saa nopeasti pois. Mutta kuitenkin on tyyppejä, jotka sanoo että "kun mä join sitä inkivääritotia, niin flunssa lähti sen siliän tien". Ei niistä vinkeistä varmasti haittaakaan ole, jos helpottavat flunssaista oloa.

Vierailija
7/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokihan minä tiedän, että flunssaan ei ole "lääkettä", jolla sen saa nopeasti pois. Mutta kuitenkin on tyyppejä, jotka sanoo että "kun mä join sitä inkivääritotia, niin flunssa lähti sen siliän tien". Ei niistä vinkeistä varmasti haittaakaan ole, jos helpottavat flunssaista oloa.

Elämäsi on varmaan mieletöntä kun uskot kun joku "tyyppi" naruttaa. Onkohan maailmassa yhtään niin hullua asiaa jota ei joku "tyyppi" yllyttäisi tekemään.

Laita yhteystieto niin annan tilinumeroni johon voit maksaa.

Vierailija
8/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäsi on varmaan mieletöntä kun uskot kun joku "tyyppi" naruttaa. Onkohan maailmassa yhtään niin hullua asiaa jota ei joku "tyyppi" yllyttäisi tekemään.

Laita yhteystieto niin annan tilinumeroni johon voit maksaa.

Onko sulla joku hätä?

Vierailija
9/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkannusta ei varsinaiseen flunssaan ole apua, mutta jos loppuvaiheessa alkaa lima pakkautumaan poskionteloihin, nenäkannulla voi estää poskiontelotulehduksen kehittymisen.

Vierailija
10/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkannulla saa valtavan määrään räkää pois nenästä. Helpottaahan se oloa huomattavasti.

Vierailija
11/11 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenäkannu helpottaa oloa ihan huomattavasti. Voi myös ehkäistä taudin pahenemista. Flunssalääkkeillä ja hoidoilla nimenomaan pyritään siihen, että vointi on parempi. Ei se ole mikään raha pois -huijaus. Kun olo ei ole aivan hirveä, pysyy toimintakykyisempänä ja pystyy myös nukkumaan paremmin. Kunnon yöunet oikeasti auttavat parantumaan. Alkavan flunssan saa myös joskus taltutettua sopivilla tropeilla ja hyvillä unilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan