Perkule sentään että pitää tulla kysymäännnnn tarvitsenko apua
Autoni hyytyi bensiksen pihaan eikä päästänyt enää onahdustakaan. Joku papparainen vanhalla romullansa tuli kysymään tarvitsenko apua. Oikeasti mistä tulee edes mieleen että olisin tarvinnut apua?
Kommentit (24)
Minusta tuo oli hyvä teko. Mies oli oikea vanhan ajan herrasmies joka haluaa auttaa muitakin.
Minä osaan kyllä hankkia itselleni apua jos koen sitä tarvitsevani
Silppu kirjoitti:
Minä osaan kyllä hankkia itselleni apua jos koen sitä tarvitsevani
Ei kannattaisi olla noin itsevarma ja koppava!
Kauheaa, ihan noin vaan tarjoaa apua! Kai soitit poliisille?
Olisin ottanut kyllä apua vastaan. Vanhat on usein melkoisia mcgaivereita, niillä on rahaa, välineitä ja suhteita.
Jos ei olisi tullut tarjoamaan apuaan niin itkisit nyt täällä miten kamalaa kun k-u-k-a-a-n ei tehnyt mitään sinua auttaakseen?
Ehkä pappa olisi laittanut autosi käyntiin, mutta onhan se epäilyttävää tietenkin, mikä lie tyyppi...
Ja toisekseen sillä ukolla oli vanha romu ja mulla tuliterä Porsche. Ei noi vanhat romu kuskit ymmärrä ettei uusiin autoihin voi itse tehdä mitään.
Minä olin odottamassa että kello lyö 07:00että voisin soittaa liettualaisille tutuille joilla on pimeä autokorjaamo ja hoitavat auton huollot murto osalla suomalaisten paskapuljujen hinnoista
Silppu kirjoitti:
Ja toisekseen sillä ukolla oli vanha romu ja mulla tuliterä Porsche. Ei noi vanhat romu kuskit ymmärrä ettei uusiin autoihin voi itse tehdä mitään.
Tuliteräsi muuttuikin romuksi ja mites sitten suu pannaan?
Ei siitä romua tullut laitetaan kuntoon ja taas mennään
Silppu kirjoitti:
Minä olin odottamassa että kello lyö 07:00että voisin soittaa liettualaisille tutuille joilla on pimeä autokorjaamo ja hoitavat auton huollot murto osalla suomalaisten paskapuljujen hinnoista
Eli uudelle autolle "ei voi itse tehdä mitään", mutta pimeä korjaamo pystyy? No uusavuttomuutta on monenlaista. :D Ja lisäksi istut jossain rasvamontun reunalla säästelemässä pennejä sen sijaan, että ryystäisit lattea merkkikorjaamon sohvalla sen vartin, mikä premium-asiakkaiden auton korjaamisessa menee? Ei, en klikannut katsomaan blogiasi. Kerta kaikkiaan epäonnistunut mainos.
Minä kyllä klikkasin blogia. Jäi vähän hämmennystä. Onko siis blogin pointti hukassa, vai piilotettu ainoastaan lukijoilta: olisi hyvä, jos laitat vaikka ihan yhdellä lauseella mietteen, yhteenvedon, runon, aforismin, whatever...
"rautainen arkimamma tahmaa eteenpäin taaperot ja koirat jaloissaan"
"tämä blogi testailee eläintenruokia ja ihmisten ilmeitä ja sen moottoria pyörittää äkäinen lapsiperheen mamitar"
Vaikket itsestäsi pukahtaisi sanaakaan siinä kirjoittajan esittely-kohdassa.
En istu rasvamontun reunalla odottelemassa autoa huollosta.
Lähden kohta toisella autolla miehen luo Helsinkiin
0/5
Mulle on yks tuntematon herrasmies vaihtanut öljytkin kylmäaseman pihalla, kun olin urpona laittanut pikkusen liikaa öljyä...
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä klikkasin blogia. Jäi vähän hämmennystä. Onko siis blogin pointti hukassa, vai piilotettu ainoastaan lukijoilta: olisi hyvä, jos laitat vaikka ihan yhdellä lauseella mietteen, yhteenvedon, runon, aforismin, whatever...
"rautainen arkimamma tahmaa eteenpäin taaperot ja koirat jaloissaan"
"tämä blogi testailee eläintenruokia ja ihmisten ilmeitä ja sen moottoria pyörittää äkäinen lapsiperheen mamitar"
Vaikket itsestäsi pukahtaisi sanaakaan siinä kirjoittajan esittely-kohdassa.
Tuli oksennusta vähän suuhun jo tuosta esittelystä. Huomio*uora.
Silppu kirjoitti:
En istu rasvamontun reunalla odottelemassa autoa huollosta.
Lähden kohta toisella autolla miehen luo Helsinkiin
Mikäs siinä rampatessa edestakaisin, jos ei ole pinkka siinä kuosissa, että korjataan heti. Itse en yleensä ole kyytejä vailla Helsinkiin, vaan premium-asiakkaat saavat vastaavan sijaisauton heti ajoon.
Tulit sitten tänne apua onahtelemaan.