Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulla toimeen työkaverin kanssa, joka jatkuvasti

Vierailija
21.02.2013 |

tekee pientä kiusaa, etsii virheitä (ei kuitenkaan muiden) ja jos sellaisen löytää, nostaa kovaäänisen äläkän aiheesta! Kiusanteko ilmenee mm. haluttomuutena auttaa ja tehdä asioita, jotka auttaisivat minun työvuoroni rullaamista. Vitkuttelu tai kokonaan tekemättäjätttäminen ei-niin miellyttävissä hommissa. Valehtelu. Selkäänpuukottaminen, ja arvostelu. Itse yritän olla mahdollisimman neutraali, että voisimme tulla työpaikalla toimeen, eihän muuten tarvitse ystävyksiä ollakaan. Mutta pinna palaa kohta tuon jatkuvan näykkimisen seurauksena...Mitä voin tehdä?? Pomo tietää asiasta, mutta ei tee mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huomaa, älä reagoi. Muut varmasti ovat tukenasi vaikka eivät sano sitä. Voit ajatella tuoste ihmisestä että hänellä on pakko olla vaikeaa ja elämässä ei ole iloa. Näin minä teen.

Vierailija
2/4 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, sinun työvuorosi rullaamista. Avaapa tätä vähän lisää. En minäkään mielelläni muitten töitä tee, kuitenkaan siitä enempää liksaa saa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se- selkäänpuukottamista on vaikea todistaa- minulla oli kuvaamasi lainen pomo 3 vuotta. Työsuojelun avulla sain siirron toiseen työyksikköön. Voimia ap!

Vierailija
4/4 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos voimaviesteistä ja kannustuksesta! =). Ja niin, meillä työtä tehdään kahdessa vuorossa. Aamuvuoro tekee tietyt asiat, ja ilta sitten loput. En tarkoitakaan, että tarvitsee tehdä Minun työni, muuta auttaahan se paljon, jos aamuvuoro hoitaa alta pois työt, jotka voi ja ehtii. Voi sitten iltavuoro tehdä jotain muutakin kuin siivota aamuvuoron jälkiä...tiimityötä vain.. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän