Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tragedian aiheuttaminen

Vierailija
01.03.2019 |

Haluaisitko aiheuttaa toiselle tragedian? Itseäni huvittaisi esim. johonkuhun törmääminen autolla ns. "vahingossa" siten, ettei tämä kuolisi vaan jäisi kärsimään kivuista, jotka minä olisin omilla tietoisilla toimillani aiheuttanut. En koskaan toimisi tällä tavalla, mutta ajatus on mieluisa. Lain kouran en halua minuun tarttuvan. Leikittelen kuitenkin monenlaisilla ajatuksilla, joissa teen jotain, josta joku saa todella kärsiä mielellään sekä psyykkisellä että fyysisellä tavalla. Sosiaaliset kärsimykset minun näkökulmastani parantavat tilannetta edelleen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Niin paljon pahaa olen saanut muilta kokea ilman mitään oikeutta tai hyvitystä.

Vierailija
2/9 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näen ihmiset niin sairaina eliöinä, että saan suurta nautintoa niiden kärsimyksestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet! Paljon!

Vierailija
4/9 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tämmöistä tänään. Ehkä se äidistä jauhaminen on kumminkin parempi juttu.

Vierailija
5/9 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, hakeudu hoitoon ennen kuin oikeasti teet mitään peruuttamatonta. Ajatuksesi eivät ole normaaleja.

Vierailija
6/9 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sairasta. Itse olen kärsinyt niin paljon, etten haluaisi kenenkään muun joutuvan kokemaan vastaavaa.

Vierailija
7/9 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet! Paljon!

Ei riitä. Pakkohoito olisi tarpeen.

Vierailija
8/9 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on teema josta eii paljoa puhuta. Ja toisekseeen tahdoin vain osoittaa tuohon vallankäyttöön verraten osoittaa että kuinka helppoa on käyttää valtaa lopppujenlopuksi. Sillä jpelkkkä hermomyrkyn mainitseminen on jo melkoo shokeeraavaa.

Vierailija
9/9 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kudoin woodoo-nuken, pistelen siihen nuppineuloja kun joku ihminen on aiheuttanut pahan mielen. Tai jos itseen sattu silloinkiin käytän sitä. Kiva huomata että jossain vaiheessa ei tunnu enää ja voi ottaa neulat pois. Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän