Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin kasvohoidossa ja kosmetologi kehui (myi) koko hoidon ajan tuotteita.

Vierailija
01.03.2019 |

Hoito oli hyvä (ja kallis), ei siinä mitään. Mutta rentoutumisesta ei tietoakaan kun kosmetologi kehui jatkuvasti muutamaa käyttämäänsä tuotetta ja kertoi miten muut asiakkaat rakastavat niitä. Pieni pakkomyynnin tuntu tuli. Tuon takia en ostanut tuotteita vaikka muuten hyviä olivatkin. On ok kertoa tuotteista, mutta jatkuva niistä puhuminen on liian läpinäkyvää.

Ja ei, en osannut sanoa, että ok riittää tuotteista, voisinko vain rentoutua. Harvinaista herkkua mulle tämä kasvohoidossa käyminen, joten olisi ollut kiva vain nauttia.

Tekeekö muutkin kosmetologit samaa vai sattuiko vain huono tuuri?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Ainola kauneusklinikka?

Vierailija
2/5 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt muutaman kerran kasvohoidossa eri paikoissa ja siellä kokemus on ollut sama. Tekijä puhua pulputti tauotta tuotteista ja en voinut keskittyä itse tuntemuksiin ollenkaan, kun korvan vieressä kävi jatkuva myyntipuhe. En ostanut mitään, vaan päätin vaihtaa paikkaa ja sanoa seuraavalla kerralla jo varatessa, että haluan sellaisen hiljaisen hoidon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lisämyyntiä on kai pakko saada.

Vierailija
4/5 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lisämyyntiä on kai pakko saada.

Mutta tuo tapa ei ole kaikille se oikea tapa. Asiakaspalvelijalla pitäisi olla kykyä huomata milloin tuotteita on ok myydä ja hänen pitäisi osata pitää turpeliinoksensa kiinni silloin kun asiakas haluaa rentoutua. Siitä rentoutumisesta, mukavasta olotilasta ja ammattitaitoisesta kasvohoidosta asiakas maksaa. Ei hän halua kuulla koko aikaa asioista, joita hänen pitää ehdottomasti tehdä kotona, mitä hän on tehnyt päin peräsintä tai muiden asiakkaiden mielipiteistä. Jos hän tulee kasvohoitoon jonkun ongelman takia, niin silloin hoito-ohjeet kuuluvat asiaan, mutta useammat haluavat vain sen pienen hemmotteluhetken itselle. Hoidon jälkeen on tuotemyynnin paikka.

Vierailija
5/5 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, mun kosmetologi ei ainakaan oo ikinä varsinaisesti myydä mulle mitään hoitojen lomassa mutta antaa suosituksia, kertoo tuotteista jos puhun jostain tietystä ongelmasta jne. On tullut kyllä joskus hoitojen jälkeen ostettuakin tai sitten palaan parin viikon päästä ostamaan kun jäi mieleen joku tuote mistä juteltiin. Me myös puhutaan samalla muistakin ihonhoitotuotteista ja kosmetiikasta että mitä tykkää käyttää ja vaihdellaan vinkkejä ja kokemuksia eri tuotteista. Ei oo ikinä ollut sellainen olo että hän mulle yrittäisi myydä jotain, mutta oon itse niin kiinnostunut että saatan kysellä kaikenlaista ja hän sitten kertoo.