Mitä näppyjä/syyliä tms mun naamaan välillä ilmestyy? Muilla tällaisia? Mikään tehonnut?
Eli ovat ihonvärisiä, pieniä, hiukan kohollaan ihosta. Ilmestyvät yhtäkkiä, ovat tähän mennessä hävinneet noin vajaan vuoden oltuaan. Joskus useampi vuosi sitten tuollainen ilmestyi yhtäkkiä otsaan, katosi yhtä nopeasti kuin oli tullutkin oltuaan vajaan vuosen. Nyt on yksi ollut ohimon tienoilla, ja toinen ilmestyi hiljattain leukaan.
Olen syönyt Remasan-kapseleita kesästä lähtien, mutta enpä tiedä onko niillä vaikutusta, tosin en täydellä annostuksella.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Miliumeja?
Ei ole miliumeja. Niitäkin on joskus tullut ja eivät ole samoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miliumeja?
Ei ole miliumeja. Niitäkin on joskus tullut ja eivät ole samoja. Ap
Mulla on samoja ohimolla kaksi, otsassa kolme poskessa kaksi. Just tollasia kivikovia syylännäkösiä juttuja. EI ole noita miliumeja. Olen yrittänyt googlettaa, mutta aina se antaa vaan miliumin tulokseksi. Kun tiedän ettei nää ole niitä
Vierailija kirjoitti:
Voisivatko olla rasvaluomia tms.?
Rasvaluomet eivät katoa yhtäkkiä.
Mulla oli otsassa. Luulin sitä syyläksi, mutta ihotautilääkäri sanoi, että on eräänlainen luomi. Hän jäädytti sen ja se hävisi. Nyt on leuassa samanlainen ja sitä tulee näprättyä koko ajan. En viitisi mennä jäädytykseen, kun se maksoi melkein 200.
Miliumeja?