Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luurankoja kaapissa?

Vierailija
21.02.2013 |

Miehen käytös muuttunut totaalisesti! Tietokoneelle ladannut jonkun ihme ohjelman mikä näyttää kaikki napin painalluset ja salasanat. Puhelin yleensä aina piippauksella takin taskussa, harvemmin enään pitää esim. pöydällä. Alkanut tutkimaan MINUN puhelinta ja kyselee harvasen päivä, että oleko ollut erään mies puoleisen ystäväni kanssa juttusissa.... huokaus =/

On tosiaan alkanut tuntumaan, että hänellä on itsellänsä likaiset jauhot pussissa ja jos olisikin, niin tuskin myönäisikään mitään vaikka kysyisin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annu Auerin nettisivuilta kopsattu motto:

Luuranko kaapissa tuo iloa ja kauhua vuosiksi eteenpäin!

Vierailija
2/3 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoh, tuttua.Tajusin miehen pettävän kun alkoi syynätä mun menemisiä ja tulemisia, epäillä kaikkia juttujani ja kytätä puhelinta/tietokonetta. Oma kännykkä suojattiin salasanalla ja se pidettiin näyttö alaspäin aina max 1 m päässä äijästä. No 4 kk ehti toista eukkoa pitää ennenkun tajusin nimenomaan muuttuneesta käytöksestään että nyt petetään ja huolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kivaa, ei sitten yhtään! Kaiken kukkuraksi oma mieheni luulee, että minulla olisi jonkun sortin suhde tämän kyseisen mies puolisen ystäväni kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi