Jokin syvä yhteys miespuolisen työkaverin kanssa
En ole koskaan aiemmin tuntenut tällaista, sielunkumppanuutta? rakkautta? En oikeastaan edes tiedä mitä. Tehdessäni töitä työkaverin kanssa, meillä on todella hauskaa ja helppo olla yhdessä. Kun aloimme juttelemaan enemmänkin työn lomassa, tuntui kuin olisin kohdannut ensimmäistä kertaa ihmisen, joka ymmärtää minua, juttu luistaa itsestään sekä huumorintaju osuu just eikä melkein yksiin. Vaihdamme välillä pitkiä katseita, en kuitenkaan osaa sanoa ylitulkitsenko tätä vai tunteeko mies samoin "katseiden merkityksen". Olen oikeasti kiinnostunut mitä hänelle kuuluu, mitä hän ajattelee asioista. Minusta myös tuntuu että hänkin on aidosti kiinnostunut mitä minulle kuuluu. Kumpikaan meistä ei ole minkäänlaisessa suhteessa, erikoista tästä kuitenkin tekee se, että välillämme on ikäeroa noin 20 vuotta. Olen myös pohtinut sitä onko miehellä halu imarrella reilusti nuorempaa naista puhumalla mukavia ja minä itse tulkitsen kaiken väärin. Toisaalta hän ei koskaan ole "yrittänyt mitään" eikä muutenkaan ole mitenkään ylistänyt minua tai nostanut jalustalle ihailunsa kohteeksi.
Oli pakko saada kirjoittaa tästä, koska en ole puhunut asiasta kenenkään kaverin kanssa ja ikävöin tätä miestä ja keskusteluja hänen kanssaan vapaapäivinä ja lomilla. Onko muilla vastaavanlaisista tunteista kokemusta?
Kommentit (2)
20 vuotta vanhemman miehen on todella vaikea tehdä aloitetta vaikka muuten lähestyy naisia sujuvasti. Puhun kokemuksesta. Nuoremman on tehtävä selkeä aloite. Vanhempana miehenä pelkää että naisen kiinnostus onkin ollut vain ystävällisyyttä ja nainen järkyttyy että mies kuvitteli jotain muuta.
Joo tuttua minulle. Juuri samat tunteet ollut minullakin n 20v nuorempaan naiseen joka työkaveri. Aika rientää hänen seurassaan ja koko muu maailma ympäriltä unohtuu hänen seurassaan mutta olen varattu joten et kirjoita minusta..